zamrażarka do piwnicy

11. Data: 2013-02-13 19:59:18

Temat: Re: zamrażarka do piwnicy
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 13 lutego 2013 19:03:45 UTC+1 użytkownik adam napisał:

> Pytanie poza konkursem.
>
> Co trzymasz w tej zamrazarce? Czy kupujac wieksze ilosci np. miesa masz
>
> lepsze ceny?
>
> Pytam z ciekawosci.

U mnie zawsze deficyt miejsca w zamrażarce przez owoce- latem truskawki, jesienią
maliny, grzyby, oprócz tego zamrożony lubczyk, lód do drinków itp. Mięsa nie trzymam
w zamrażarce prawie wcale bo kupuję świeże na bieżąco.

12. Data: 2013-02-14 07:40:51

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał(a):

>ale gupota... czyli w zimie nie dało sie osuszyć klimą zaparowanych szyb?

Niektore samochody tak maja - zima nie odpalisz klimy.

13. Data: 2013-02-14 07:42:51

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"adam" <a...@a...pl> napisał(a):

>Co trzymasz w tej zamrazarce? Czy kupujac wieksze ilosci np. miesa masz
>lepsze ceny?
>Pytam z ciekawosci.

Zamrozone owoce i warzywa z wlasnego ogrodka?
Miesko z zabitej swinki od rolnika a nie ze sklepu?

14. Data: 2013-02-14 08:18:51

Od: "Andrzej" <1...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamrozone owoce i warzywa z wlasnego ogrodka?
Miesko z zabitej swinki od rolnika a nie ze sklepu?

Owoce i warzywa od producenta z zaświadczeniem ze przestrzega HCCP.
Mięsko z ubojni lub masarni, lub sklepu (półtusze)
też z zaświadczeniem o HCCP i lekarza weterynarii
oraz badaniami genetycznymi czy to nie jest konina.

15. Data: 2013-02-14 08:24:54

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 lutego 2013 09:18:51 UTC+1 użytkownik Andrzej napisał:

> oraz badaniami genetycznymi czy to nie jest konina.

Konina tez jadalna.

16. Data: 2013-02-14 08:28:29

Od: "Andrzej" <1...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W tak długiej dyskusji tylko 2 odpowiedzi na temat?
Czy jeszcze ktoś użytkuje nowej generacji zamrażarkę
w temperaturze poniżej 10 stopni.
Andrzej

17. Data: 2013-02-14 08:46:39

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris wrote:

> Konina tez jadalna.

swego czasu jadłem kiełbasy z koniny i były dużo lepsze niż ze świni

jeffrey

18. Data: 2013-02-14 09:13:11

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale gupota... czyli w zimie nie dało sie osuszyć klimą zaparowanych szyb?
skoro i tak leciało tam suche i chłodne powietrze...

I to, że lampka świeci nie oznacza, że sprężarka w samochodzie pracuje.

19. Data: 2013-02-14 10:49:51

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Koval wrote:

> skoro i tak leciało tam suche i chłodne powietrze...
>
> I to, że lampka świeci nie oznacza, że sprężarka w samochodzie
> pracuje.

ale widać co leci z rury :)

jak włączałem klimę to szyby odparowywały jak wyłączyłem to robiłą sie
para... :)

w renault w automatycznej klimie jest nawet specjalny program do odparowania
szyb :)

20. Data: 2013-02-15 10:38:51

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> para... :)
>

> w renault w automatycznej klimie jest nawet specjalny program do odparowania
który (być może bo nie mam tego auta) włącza obieg wewnętrzny.

wybuch w kominku
remont łazienki
Cock seekers here............
Pralka z wagą