zamrozone mięso mielone

1. Data: 2002-04-09 07:18:19

Temat: zamrozone mięso mielone
Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Głupie pytanie - zamroziłam przed świetami mięso mielone. Jak to mielone,
miało krótki okres przydatności do spozycia, a ja juz na święta jedzonka
miałam sporo. Czy mogę je teaz zozmrozić i po przyrządzeniu zjeść bez obawy?

Ania, co jeszcze by chciała pożyć...

1. Data: 2002-04-09 07:33:28

Temat: Re: zamrozone mięso mielone
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>miałam sporo. Czy mogę je teaz zozmrozić i po przyrządzeniu zjeść bez obawy?

nie widze powodow dlaczego by nie...jesli zamrozilas calkiem
swieze. ja kupuje duzo mielonego (wieprz.) i wlasciwie cale mroze
i rozmrazam czasem wprost na patelni, jesli ma to byc
bolognesse....ide za Slup, bo pewnie bluznie

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-09 07:50:19

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"domańczak" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> miało krótki okres przydatności do spozycia, a ja juz na święta jedzonka
> miałam sporo. Czy mogę je teaz zozmrozić i po przyrządzeniu zjeść bez

Czesc, wszystko zalezy od temperatury... Jezeli jest ona -18^oC lub nizsza,
to nie ma problemu (sam zawsze tak robie)... Termin przydatnosci drukowany
na nalepkach, dotyczy raczej przechowywania w warunkach chlodniczych i z
wlasnego doswiadczenia wiem, ze i tak jest za dlugi...

Pozdro,

1. Data: 2002-04-09 11:07:50

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:3765bu8u7b5so0r9lhgtivi9mn57fjclv3@4ax.com...

> [...]
> i rozmrazam czasem wprost na patelni, jesli ma to byc
> bolognesse....ide za Slup, bo pewnie bluznie

A czemu to ma byc bluznierstwo? Jesli nie musisz tego z niczym mieszac i
wyrabiac, (mielone) to po co wczesniej rozmrazac...
--
Joanna przerazona, ze szefowa strachliwa ;-)
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-04-09 14:20:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A czemu to ma byc bluznierstwo? Jesli nie musisz tego z niczym mieszac i
>wyrabiac, (mielone) to po co wczesniej rozmrazac...

no widzisz, co ze mnie robi pare dni nieobecnosci? Praworzadna
galarete!
Tak sobie pomyslalam, ze moze jak sie takie mieso smazy od
zamrozonego, to jakies trujace trutki wylaza alibo co??

Krysia, juz w pionie ;P

1. Data: 2002-04-09 17:27:38

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczynska wrote:

> A czemu to ma byc bluznierstwo? Jesli nie musisz tego z niczym mieszac i
> wyrabiac, (mielone) to po co wczesniej rozmrazac...

Jakby się ktoś chciał bardzo czepić, to jest jeszcze niuans:
takie rozmrażane mięso zazwyczaj* puszcza dużo wody i mięso zamiast się
podsmażyc - początkowo gotuje się.
Jednak wcześniejsze rozmrożenie lub jego brak nie ma tu nic do rzeczy
(chyba, że ktoś po rozrożeniu będzie je odcedzał - jak szpinak:)

sadyl
* A moze powinienem zmienić źródło zakupów mielonego?

1. Data: 2002-04-09 17:49:32

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> (chyba, że ktoś po rozrożeniu będzie je odcedzał - jak szpinak:)

Sadylku kochany, a o jakim odcedzaniu szpinaku ty mówisz, bo mnie zatkało...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-04-09 18:01:59

Od: "Catalina" <c...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Lang" <m...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> na nalepkach, dotyczy raczej przechowywania w warunkach chlodniczych i z
> wlasnego doswiadczenia wiem, ze i tak jest za dlugi...

Nie koniecznie - ja mam stara lodowke i w moim zamrazalniku na pewno nei
a -18 stopni a tak zamrozonemu miesku nigdy nic sie nie stalo.

--
Catalina

1. Data: 2002-04-09 20:07:17

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Sadylku kochany, a o jakim odcedzaniu szpinaku ty mówisz, bo mnie zatkało...

mówię o zielonej mrożonej kupie z hortexu, która w połowie składa się z
wody

sadyl

1. Data: 2002-04-09 20:17:25

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mówię o zielonej mrożonej kupie z hortexu, która w połowie składa się z
> wody

Ale to się odparowuje, a nie odcedza...
--
Joanna