"zapach uniwersalny"

1. Data: 2003-02-05 21:54:10

Temat: Re: "zapach uniwersalny"
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Csirke " wrote:

> Wiem tylko tyle, że dziewczę jest młode i chyże, wiek około 21-23,
> wyróżnia się opiekuńczością, wrażliwością i delikatnym podejściem do
> chorych. Zastanawiam się, czy istnieje coś takiego jak zapach
> uniwerslany, który sprawiłby radość tej młodej dziewczynie. Może
> postawić na jakąś znaną nazwę? Może na jakieś szczególnie popularne
> nuty?

Kenzo,
nie pamietam nazwy dokładnie, cos z "oau" - z jakąś wodą w kazdym razie.
Wysoki flakon, zapach juz kilkuletni - jest bardzo delikatny, swiezy, nie ma
mozliwosci zeby drażnił czy szczególnie nie pasował. Na dzien idealny.

Któraz z Was pamięta nazwę dokładnie? :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-05 21:55:24

Temat: "zapach uniwersalny"
Od: "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Często przewijają się tu dyskusje o zapachach i większość z Was jest zdania,
że jest to sprawa indywidualna. Jak najbardziej przychylam się do tej
opinii, niestety mam kłopot. Tata uparł się, że musi podziękować pewnej
młodej dziewczynie właśnie wręczając jej perfumy i nie chce słyszeć o niczym
innym. Na mnie padł zakup.

Jej...
Pomóżcie...

Csirke

1. Data: 2003-02-05 22:07:41

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Katarzyna Kulpa " wrote:

> l'eau par Kenzo

O własnie :)

> kasica
> p.s. uwaga czepliwa natury ogolnej: nauczcie sie kobitki choc te pare
> slow po francuskiemu, przydaje sie w perfumeriach :)

Ehh, francuskiego to j amoge słuchac godzinami - nawet reklam w TV, ale co
by pisac w tym jezyku - to przekracza moje zdolnosci - przynajmniej
obecnie.
W perfumerii to i wymówie co trzeba, i etykietki rozczytam na zasadzie
znajomosci angielskiego i łacińskiego, ale za nic w swiecie potem poprawnie
tego nie napisze :)
( No moze z wyjątkiem 'yeaux' i 'noir' :) )

1. Data: 2003-02-05 22:10:47

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
ma
> mozliwosci zeby drażnił czy szczególnie nie pasował. Na dzien idealny.

Jest mozliwosc niestety;)
Drugi po Miyake ktorego ja na przyklad nie toleruje...

--
star

1. Data: 2003-02-05 22:13:18

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" star " wrote:

> Jest mozliwosc niestety;)
> Drugi po Miyake ktorego ja na przyklad nie toleruje...

No Miyake mozna nie tolerowac,
Ale znalezc cos mniej drażniącego niz ten Kenzo nie potrafie.
No to w sumei w takiej sytuacji z zadnym zapachem nie bedzie pewnosci 100
%.
Innego nei wymysle, bo ja nie lubeinijakich perfum.

1. Data: 2003-02-05 22:28:43

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Feb 2003 22:54:10 +0100, Lia <L...@u...poczta.onet.pl> wrote:
:
[...]

"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-02-06 04:26:38

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Csirke wrote:

> [...]
> uniwerslany, który sprawiłby radość tej młodej dziewczynie. Może
> postawić na jakąś znaną nazwę? Może na jakieś szczególnie

ja bym polecila "rommance" - lekki, kobiecy, idealny na dzien, delikatny. w sam raz
dla mlodej, zwiewnej dziewoi:)
vs

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2003-02-06 06:27:37

Od: "Yaga" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "star" <s...@s...com> napisał w wiadomości

> Jest mozliwosc niestety;)
> Drugi po Miyake ktorego ja na przyklad nie toleruje...

Mnie tez to konkretne Kenzo strasznie denerwuje i absolutnie nie moglabym
tak pachniec ;)
Ale ja akurat pod względem perfumowym jestem strasznie wybredna.

--
Yaga

R...@p...fm
wytnij REMOVE

1. Data: 2003-02-06 06:48:10

Temat: Odp: "zapach uniwersalny"
Od: "Anna J." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może noa cacharel?
Sama tego używam i jest bardzo delikatny i świeży.
Pozdrawiam,
JA.

1. Data: 2003-02-06 07:38:44

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> sprawiłby radość tej młodej dziewczynie. Może postawić na jakąś znaną
nazwę?
> Może na jakieś szczególnie popularne nuty?

Wyszla niedawno taka seria chyba 6 zapachow sephory.
wysokie roznokolorowe butelki - moim zdaniem wszystkie zapachy z tej serii
sa bardzo delikatne, zwlaszcza rozowy i zielony. Moze warto sprobowac.

mag.

Revlon winterrose
Wroclaw- kto widzial?
sklep z bielizna - Krakow