zapalenie drog moczowych czy cos gorszego?

1. Data: 2008-04-17 06:35:13

Temat: zapalenie drog moczowych czy cos gorszego?
Od: "Frank" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od tygodnia piecze mnie ujscie cewki moczowej, a ostatnio wlasciwie czuje to
chyba juz w alym praciu, a nawet takie jakby goraco w mosznie. Nie piecze
przy sikaniu, niespecjalnie tez czesciej musze odwiedzac toalete. Wyniki
badan moczu prawidlowe. Co to moze byc? Powznie mnie to martwi...

Frank

2. Data: 2008-04-17 09:46:03

Temat: Re: zapalenie drog moczowych czy cos gorszego?
Od: "gREG" <niema_nic@i_juz.lp> szukaj wiadomości tego autora

> Wyniki badan moczu prawidlowe. Co to moze byc?

jakie wyniki ?

3. Data: 2008-04-17 10:00:06

Od: "Frank" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakie wyniki ?

Wyniki badań ogólnych, np
pH = 5
leukocyty, bialko, bilirubina, erytrocyty, ciala ketonowe = negatywne
glukoza = norma

4. Data: 2008-04-17 13:20:30

Od: "Justyna" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Frank" <f...@p...onet.pl> wrote in message

> Wyniki badań ogólnych, np
> pH = 5
> leukocyty, bialko, bilirubina, erytrocyty, ciala ketonowe = negatywne
> glukoza = norma
A gdzie bakterie?
Zrób posiew to się dowiesz czy coś żyje.

5. Data: 2008-04-17 13:53:24

Od: "Frank" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie bakterie?
> Zrób posiew to się dowiesz czy coś żyje.

Kurcze, czyli te wyniki niewiele mowią? Czy antybiotyk Cipronex powinien
pomóc na ewentualne bakterie?

Frank

6. Data: 2008-04-17 14:26:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frank" napisał:

> Kurcze, czyli te wyniki niewiele mowią?

Ilość bakterii w polu widzenia - powinna być na wyniku.

> Czy antybiotyk Cipronex powinien
> pomóc na ewentualne bakterie?

Niekoniecznie. Lepiej antybiotyku nie stosować w ciemno, tylko wykonać
posiew i leczyć na podstawie antybiogramu - o ile coś się wyhoduje.

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2008-04-17 16:07:28

Od: "Frank" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ilość bakterii w polu widzenia - powinna być na wyniku.

No właśnie nie ma...

> Niekoniecznie. Lepiej antybiotyku nie stosować w ciemno, tylko wykonać
> posiew i leczyć na podstawie antybiogramu - o ile coś się wyhoduje.

Ale teraz, gdy biorę antybiotyk, to chyba i tak posiew nie wyjdzie
prawidłowo?

Frank

8. Data: 2008-04-17 21:24:59

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frank" napisał:

> Ale teraz, gdy biorę antybiotyk, to chyba i tak posiew nie wyjdzie
> prawidłowo?

Może wyjść fałszywie ujemny, aczkolwiek laboratoria zwykle podają
również, czy w moczu jest obecny czynnik hamujący wzrost bakterii.

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2008-04-18 06:18:46

Od: "gREG" <niema_nic@i_juz.lp> szukaj wiadomości tego autora

> Kurcze, czyli te wyniki niewiele mowią? Czy antybiotyk Cipronex powinien
> pomóc na ewentualne bakterie?

raczej Furagin :>

Ale najpierw trzeba się upewnić, tak jak pisała Aicha :>

Pozdrawiam.

10. Data: 2008-04-18 07:47:54

Od: "Frank" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może wyjść fałszywie ujemny, aczkolwiek laboratoria zwykle podają
> również, czy w moczu jest obecny czynnik hamujący wzrost bakterii.

A w ogóle co za bakteria może tak zarażać niemal bezobjawowo? Ani nie ma
parcia na pęcherz, ani pieczenia przy sikaniu, ani zmian w wyglądzie. Tylko
takie ciągłe pieczenie...

Frank

Słuch - Audiogram - Wojsko?
jak się wykrywa martwicę ciała ?
Ceramika berylowa szkodliwa?
Skierowanie na rezonans magnetyczny?
czy jest jakies cwiczenie ktorym moglbym sprawdzic stan swojego ukladu nerwowego?