zaparcia help

1. Data: 2003-09-15 12:14:41

Temat: zaparcia help
Od: "ania" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jak w temacie Jak sobie z nim radzić ? śliwki + mleko niby
kombinacja wybuchowa ale niestety na mnie nie działa :(
może jakaś herbatka która w jakiś sposob wyreguluje moją przemianę materii
(ale jaka ? ) .... jakiś pomysł bo już opadam z sił :) ?

Pozdr A

2. Data: 2003-09-15 12:31:24

Temat: Re: zaparcia help
Od: "Maciej Panczykowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdr A
>
> Powinna pomóc herbatka z kory kruszyny. Powinna być w każdym Herbapolu.
Więcej na stronie:
http://mpancz.webpark.pl/kruszyna.htm

MP

4. Data: 2003-09-15 13:01:07

Od: "nevelig" <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> może jakaś herbatka która w jakiś sposob wyreguluje moją przemianę materii
> (ale jaka ? ) .... jakiś pomysł bo już opadam z sił :) ?

Mnie pomogło picie co rano 2 łyżek całych ziarenek siemienia lnianego
zalanego gorącą wodą i trochę ostudzonego - tyle, żeby było ciepłe i
jednocześnie te ziarenka zdążyły napęcznieć. Pije się toto w całości, bez
gryzienia, jak kisiel :-) (tak btw. teraz już nie piję, bo wystraszyłam się
"uzależnienia", ale o dziwo jelita już się tak bardzo nie lenią :-) Ktoś
jeszcze gdzieś polecał wypicie soku ze średniej cytryny - nie praktykowałam,
ale spróbować chyba można (obiecana wizyta w wiadomym miejscu w ciągu
godziny :-)
Pzdrawiam,
Ula

3. Data: 2003-09-15 13:01:07

Od: "nevelig" <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-09-15 19:28:58

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

z ziołami ostrożnie.
zwiększ ilość błonnika w diecie (otręby, suszone sliwki, warzywa, owoce),
dużo pij (pierwsza szklanka wody jeszcze przed śniadaniem), pij jogurty i
kefiry. do tego więcej ruchu. unikaj potraw zapierających,np. czekolady.

6. Data: 2003-09-15 20:47:56

Od: Wiewióra <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> może jakaś herbatka która w jakiś sposob wyreguluje moją przemianę materii
> (ale jaka ? ) .... jakiś pomysł bo już opadam z sił :) ?

Do przedmówców mogę jeszcze dorzucić - wypijanie wieczorem przed snem
zalanego wrzątkiem i przestudzonego zmielonego siemienia lnianego /do
kupienia gotowe w aptece/. Smakuje jak owsianka :-((( ale efekty bardzo
dobre /jak dla mnie/

Pozdrawiam

Wiewióra

7. Data: 2003-09-15 21:27:54

Od: "aspirynka " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jesli nie pomoga domowe sposoby to herbaki z :
lisc senesu lub z senesem(figura 1)
korą kruszyny( np figura2) lub z samej kory kruszyny (troszke silniejsze
dzialanie przeczyszczajace niz senesu)
regulavit
sa tez tabletki:
regulax(tabl do ssania zawieraja pektyny ze sliwek i błonnik)
xenna, xenna extra (zawiera wyciag z senesu)
alax
tabullette laxantes
sennefol
lub na recepte lekarska b. silny bisacodyl(ale nie mozna go czesto stosowac
bo zaburza motoryke jelit i pozniej moga przestac wogole pracowac)
sa tez syropki:
duphalac
lactulose
mozna pic menthoparafinol(czyli olej parafinowy z olejkiem mietowym)lub sama
parafina
lub tez olej rycynowy
sa czopki glicerynowe ulatwiajace wyproznianie
u niektorych osob kawa wywołuje efekt przeczyszczajacy
czyli jak widac farmaceutykow wiele wrazie potrzeby jest w czym wybierac
ale bezpieczniej wlasnie dieta bogata w błonnik i pektyny i jogurty z
kulturami bakteryjnymi
jesli nie lubi sie jogurtow to sa takie tabletki zawierajace szczepy
bakterii np: trilac, lacidofil lub ampułki lakcyd
niewlasciwy sklad flory bakteryjnej tez powoduje wlasnie zapracia
powodzenia
pozdrawiam
aspirynka

8. Data: 2003-09-16 04:50:37

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"ania" <a...@p...pl> wrote in message
> [...]
> może jakaś herbatka która w jakiś sposob wyreguluje moją przemianę materii
> (ale jaka ? ) .... jakiś pomysł bo już opadam z sił :) ?

Nikt nie napisal jaka jest przyczyna. Herbatki, siemie lniane i inne
mikstury nie sa naturalna metoda zapobiegawcza.

9. Data: 2003-09-16 09:29:37

Od: "Grażyna" <l...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie pomaga wypicie dużego kubka zsiadlego mleka 3,2%, oczywiście nie UHT bo
to się nie zsiada, a jeżeli juz sie skwasi to nadaje sie tylko do wylania.

Pozdrawiam
Grażyna

10. Data: 2003-09-17 19:56:38

Od: "Gocha" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez mialam taki problem i w moim przypadku naprawde nie wiele
pomagalo. Gastrolog jednak przestrzegal mnie zeby w zadnym przypadku
nie pic regularnie herbatek przeczyszczajacych bo przez to
jelita sie "rozleniwia" i jak sie przyzwyczaja to nawet herbatki nie pomoga.
Mnie skutecznie pomaga specyfik o nazwie Chudeus syt w tabletkach,
jest to naturalny blonnik buraka cukrowego - polecam, ponadto
syrop Lactulosum (moze przekrecilam troche nazwe), ten z kolei
zatrzymuje w stolcu wode, co znacznie ulatwia wyproznienia.
Tez polecam, tylko to troche nie ekonomiczne:-(
Pozdrawiam, Gocha.

> [...]
> może jakaś herbatka która w jakiś sposob wyreguluje moją przemianę materii
> (ale jaka ? ) .... jakiś pomysł bo już opadam z sił :) ?

Alergia pokarmowa
Tabletki hormonalne, jakie przy bolach piersi??
kręgosłup - bóle w krzyżu i kościach miednicy
dyzartria
Reumatyzm