zaparcia help

11. Data: 2003-09-19 14:44:43

Temat: Odp: zaparcia help
Od: "YOGI" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Znam kilka produktów mogących pomóc w Pani przypadku - min. sok z NONI -
informacje i opis na stronie www.formor.glt.pl

12. Data: 2003-09-19 18:37:16

Temat: Re: zaparcia help
Od: "Urszula" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też testowałam wiele specyfików i pomógł mi jedynie kefir , duży kubek
codziennie !

13. Data: 2003-09-20 06:02:19

Od: "perfidia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aspirynka " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> a jesli nie pomoga domowe sposoby to herbaki z :
> bo zaburza motoryke jelit i pozniej moga przestac wogole pracowac)

bisacodyl można kupić bez recepty (koszt ok 3 zl)
Perfidia

14. Data: 2003-09-20 09:01:14

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bisacodyl można kupić bez recepty (koszt ok 3 zl)
> Perfidia

bisacodyl jest lekiem na receptę. a co "można" to juz inna historia.

15. Data: 2003-10-16 14:48:11

Od: Maria <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zioła nie w saszetkach Kruszyna i senes , z tego zroibić mieszankę,
Stosować nie cześciej jak raz nqa tydzień, wypróznienia murowane, ale
moga być bolesne . Zacznij od jednej łyżeczki parzenie ziółek na noc,
wypróznienie do 8 godz. Zioła silne i skuteczne.

16. Data: 2003-10-16 17:14:15

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Maria" napisała:
> [...]

Przyczyn zaparć jest co najmniej kilka, jednak według mnie głównym powodem
ich występowania jest nieprawidłowa flora bakteryjna jelit. Zaparcia to
problem wstydliwy, niestety bardzo powszechny, niosący bardzo poważne,
negatywne konsekwencje dla naszego zdrowia. Aby przywrócić prawidłową florę
bakteryjną jelit, należy przede wszystkim zmienić nawyki żywieniowe. Należy
spożywać produkty zawierające pałeczki kwasu mlekowego jak i produkty bogate
w błonnik. Innymi słowy naturalne probiotyki i prebiotyki ;-).

Pozdrawiam, andrzej

www.glowacki.art.pl

17. Data: 2003-10-18 06:52:28

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> moga być bolesne . Zacznij od jednej łyżeczki parzenie ziółek na noc,
> wypróznienie do 8 godz. Zioła silne i skuteczne.

według mnie kruszyna i senes są bardzo trastyczne- wywołują bolesne skurcze,
sama cierpie na zaparcia i stosuje syrop Normalac (bez recepty) - skutecznie
i bez boleśnie

pozdrawiam Magda

18. Data: 2003-10-18 07:40:42

Temat: Re[2]: zaparcia help
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Meg,

W Twoim liście datowanym 18 października 2003 (08:52:28) można przeczytać:

> Użytkownik "Maria" <m...@i...pl> napisał w wiadomo?ci

> według mnie kruszyna i senes s? bardzo trastyczne- wywołuj? bolesne skurcze,
> sama cierpie na zaparcia i stosuje syrop Normalac (bez recepty) - skutecznie
> i bez bole?nie

> pozdrawiam Magda

Uwazam, ze warto zaczac od jablek. Jezeli nie pomoga wtedy mozna
siegnac po srodki wyzej wymienione.

Anka

19. Data: 2003-10-18 14:22:43

Temat: Re: Odp: zaparcia help
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

YOGI <f...@w...pl> napisał(a):

> Witam
> Znam kilka produktów mogących pomóc w Pani przypadku - min. sok z NONI -
> informacje i opis na stronie www.formor.glt.pl

A czy pan nieznający netykiety akwizytor wie, że na grupach nie zamieszcza
się reklam? Mam się dowiedzieć, co abuse Wirtualnej Polski na to?

JoP

20. Data: 2003-10-18 16:08:17

Od: "Viktor Chrzanowski" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim najważniejsze jest stwierdzenie przyczyny zaparcia.
Najlepiej zgłosic się do gastroenterologa- oczywiście ze skierowaniem od
lekarza rodzinnego.
Leczenie zaparć na własną rękę może okazać się zgubne gdyż istnieje
możliwość pojawienia się tzw. zaparć nawykowych poza tym,
Moim zdaniem o leczeniu i lekach powinien zadecydować lekarz- ponieważ
zaparcia mogą być obiawem wielu - niektórych poważnych nawet chorób.

Pozdrawiam Viktor,

> [...]
> moga być bolesne . Zacznij od jednej łyżeczki parzenie ziółek na noc,
> wypróznienie do 8 godz. Zioła silne i skuteczne.

Alergia pokarmowa
Tabletki hormonalne, jakie przy bolach piersi??
kręgosłup - bóle w krzyżu i kościach miednicy
dyzartria
Reumatyzm