zapinanie pasów w samochodzie

11. Data: 2006-11-08 20:16:25

Temat: Re: zapinanie pasów w samochodzie
Od: Księżniczka Telimena <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
news:eistfh$sda$1@news.onet.pl...
> Księżniczka Telimena<b...@w...pl>

> 8 lat

o nie, mam nadzieję, że to nastąpi wcześniej. Chociaż tyle, że już odpinać
nie muszę :)
Pozdrawiam
Teli.

12. Data: 2006-11-08 20:33:29

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Szpilka" <s...@S...pl> napisał w wiadomości

> ja mam 2 drzwiowy samochód i muszę włazić do tyłu i przypinać 2 sztuki.

Aha, no to rzeczywiście uciążliwe.
Ja też się rozglądam za jakimś małym autkiem dla mnie i własnie
zwracam uwagę by był koniecznie 4 drzwiowy. Bo nie uśmiecha mi
się robić takie figury geometryczne by dzieciaki tak zapinać.

Sylwia

13. Data: 2006-11-08 21:31:55

Od: Księżniczka Telimena <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwracam uwagę by był koniecznie 4 drzwiowy. Bo nie uśmiecha mi
> się robić takie figury geometryczne by dzieciaki tak zapinać.

kupiłam w kwietniu, a zaszłam w ciążę w maju :)
Pozdrawiam
Teli.

14. Data: 2006-11-08 21:33:08

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kupiłam w kwietniu, a zaszłam w ciążę w maju :)

Zawsze możesz sprzedać i kupić nowy :-)

Sylwia

15. Data: 2006-11-08 21:35:29

Od: Księżniczka Telimena <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zawsze możesz sprzedać i kupić nowy :-)

Te pasy to jedyna uciążliwość, z reszty jestem bardzo zadowolona, a skoro
uciążliwość wkrótce minie to przeczekam do czasu, aż się zacznie psuć.
Pozdrawiam
Teli.

16. Data: 2006-11-08 21:39:50

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Szpilka" <s...@S...pl> napisał w wiadomości

> ja mam 2 drzwiowy samochód i muszę włazić do tyłu i przypinać 2 sztuki.

A moja kuzynka (sam nie mam samochodu) kupiła specjalnie 2 drzwiowy, ze
względu na dzieci. Bo te lubią pogmerać, ponaciskać itp - i wolała, aby
drzwi w trakcie jazdy nie otworzyły.

DJD

17. Data: 2006-11-08 21:42:38

Od: Księżniczka Telimena <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@S...pl> napisał w wiadomości

> Aha, no to rzeczywiście uciążliwe.
> Ja też się rozglądam za jakimś małym autkiem dla mnie i własnie
> zwracam uwagę by był koniecznie 4 drzwiowy.

wiesz czemu kupiłam 2 drzwiowy?, bo pewnej zimy jeżdziłam 4 drzwiowym autem
i wsiadł mi do auta bezdomny facet, który powiedział, że nie wysiądzie, bo
nie chce być 88 (87 osób tamtej zimy zamarzło). Sprawdzałam coś na mapie na
okropnym zadupiu i ten się władował. Wyobraź sobie jak się fajnie jedzie
patrząc cały czas w lusterko wsteczne. Wysiadł dopiero po 30 minutach...
Dlatego tylko 2 drzwiowy :)
Teli.
Ps. a poza tym dziecko nie otworzy sobie drzwi- wiem, że są blokady, ale
czasami można zapomnieć. Znam taki przypadek - po niegroźnej stłuczce 4
letni chłopczyk otworzył sobie drzwi i wpadł prosto pod tira. Koszmar.

18. Data: 2006-11-08 21:43:22

Od: Księżniczka Telimena <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A moja kuzynka (sam nie mam samochodu) kupiła specjalnie 2 drzwiowy, ze
> względu na dzieci. Bo te lubią pogmerać, ponaciskać itp - i wolała, aby
> drzwi w trakcie jazdy nie otworzyły.\

właśnie przed chwilą o tym pisałam.
Teli.

19. Data: 2006-11-08 21:52:39

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eitj1a$221$1@atlantis.news.tpi.pl>
Księżniczka Telimena <b...@w...pl> pisze:

> wiesz czemu kupiłam 2 drzwiowy?, bo pewnej zimy jeżdziłam 4 drzwiowym
> autem i wsiadł mi do auta bezdomny facet

A w dwudrzwiowym jest to awykonalne?

> Sprawdzałam coś na mapie na okropnym zadupiu

Na zadupiu i w podejrzanych miejscach zawsze blokuję się od środka.

> Ps. a poza tym dziecko nie otworzy sobie drzwi- wiem, że są blokady,
> ale czasami można zapomnieć.

Jak można zapomnieć o czymś, co jest po prostu zablokowane a priori?
Przecież nie blokujesz drzwi za każdym razem, gdy dziecko wsiada, tylko raz
na początku.

--
Nixe

20. Data: 2006-11-08 22:05:57

Od: Księżniczka Telimena <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
> X-No-Archive:yes
> W wiadomości <news:eitj1a$221$1@atlantis.news.tpi.pl>

> A w dwudrzwiowym jest to awykonalne?

raczej widzę co się dzieje z boku.

> Na zadupiu i w podejrzanych miejscach zawsze blokuję się od środka.

a ja nie. To był zwykły przystanek, pusto bo zimno i padał straszny śnieg i
tylko na chwilkę przystanęłam z zapalonym silnikiem i nagle ... "kolo" się
pojawił.

> Jak można zapomnieć o czymś, co jest po prostu zablokowane a priori?
> Przecież nie blokujesz drzwi za każdym razem, gdy dziecko wsiada, tylko
> raz na początku.

ale w samochodzie czasami jeżdżą też inni ludzie i chcą wychodzić
samodzielnie, wtedy właśnie odblokowujemy, a czasami zapominamy o
blokowaniu.
Teli.

Koszt utrzymania 10 i 17-latka
na co zgodzil sie rzad (link)