zapomnialam o zmywarce

1. Data: 2002-03-16 09:32:28

Temat: zapomnialam o zmywarce
Od: "cytryna" <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam ale zapomnialam jeszcze o zmywarce do naczyn, czy praktyka cos
Wam podpowiada
dzieki

1. Data: 2002-03-16 09:58:28

Temat: Re: zapomnialam o zmywarce
Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przepraszam ale zapomnialam jeszcze o zmywarce do naczyn, czy praktyka cos
> Wam podpowiada

Od kilu lat myje u mnie Whirpool.
Bez problemow, po prostu dziala.

AHA - nie daj sobie wcisnac kitu z iloscia programow
- i tak bedzie uzywac dwoch-trzech: plukanie, mycie normalne,
mycie garow.

--
studio QbA Jakub Jewuła
skanowanie filmów do 6x9cm - http://www.skanowanie.com.pl

1. Data: 2002-03-16 14:31:23

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> AHA - nie daj sobie wcisnac kitu z iloscia programow
> - i tak bedzie uzywac dwoch-trzech: plukanie, mycie normalne,

Dobra jest możliwość załadowania i mycia połowy zmywarki.
Mój Bosh tak ma.
I jeszcze patrz na decybele... Te ciche zmywarki mają podane jak bardzo
hałasuję.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-03-18 12:09:39

Od: "Ema" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Również mam Whirp. potwierdzam że używa się podstawowych programów /moja ma
3, używam 2, Jeszcze jedno - nawet jeśli masz niezbyt liczną rodzine,
odradzam wąską zmywarkę. Duże gary nie wchodzą, albo jak wejdą to zajmą pół
maszyny. Może się zdarzyć natomiast, że po kupieniu okaże się że część
naczyń i tak musisz myć ręcznie, bi zmywarka niszczy. Szczególni stare,
zdobione rzeczy. Zmywa szlaczki itd. W ten sposób załatwiłam sobie trochę
naczyć. Teraz oczywiście patrzę w sklepie czy można wrzucić do maszyny, ale
to co było w domu - kto to wiedział, nadaje się do maszyny czy nie.
Pozdrawiam Małgorzata

jaką kuchenke?
tajskie warzywa smazone (P)
obiecany przepis na paste curry i o tajskim curry w ogole (dlugie)
Salutation de opakowana
Pomysł na rzeżuchę?