zapytanie o kuchenki gazowo-elektryczne Candy

1. Data: 2006-07-26 06:29:29

Temat: zapytanie o kuchenki gazowo-elektryczne Candy
Od: "JoasiaT" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sadzicie o tych kuchenkach ?
konkretnie interesuje mnie model fl503+pl40x, ale jeśli ktoś z was posiada
inna kuchenkę również prośże o opinie

z góry dziękuje za odpowiedzi

Joasia T

2. Data: 2006-07-26 06:39:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JoasiaT" <a...@w...pl> wrote in message
> Co sadzicie o tych kuchenkach ?
> konkretnie interesuje mnie model fl503+pl40x, ale jeśli ktoś z was posiada
> [...]

Zazwyczaj piekarnik jest elektryczny, dzięki czemu wypieki można jest bez
spalin...

3. Data: 2006-07-26 08:59:42

Od: "JoasiaT" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:)
ze piekarnik jest elektryczny to ja wiem
płyta jest za to gazowa

wiec całość to kuchenka gazowo elektryczna

p.s chyba nie do końca Panslavista mnie zrozumiał/a

pozdro

4. Data: 2006-07-26 09:14:49

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JoasiaT napisał(a) 26/07/2006 10:59:

> :)
> ze piekarnik jest elektryczny to ja wiem
> płyta jest za to gazowa
>
> wiec całość to kuchenka gazowo elektryczna
>
> p.s chyba nie do końca Panslavista mnie zrozumiał/a

:-)

1. Panslavista ma to do siebie że nie rozumie, więc nie przejmuj się za
bardzo jego/jej postami...

2. Cytuj proszę na dole postu, a nie na górze - jest czytelniej, widać na co
odpowiadasz. A jak za długi post to tnij i zostawiaj tylko to na co
odpowiadasz

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

5. Data: 2006-07-26 11:22:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"notujaca" <n...@g...pl> wrote in message

> 1. Panslavista ma to do siebie że nie rozumie, więc nie przejmuj się za
> bardzo jego/jej postami...

IHolaI Upał wyraźnie nie służy Twojemu dowcipowi >notowana<, zwarzył Ci go,
dodaj octu i zakręć jeszcze parę razy...

Moulinex adventio
MALPA
Szybkowar ??
Fajne kotlety wymyśliłem. Paluszki lizać.
PRZETWORY NA ZIME? JUZ !!!