zapytanie o przepis na REWELACYJNĄ sałatkę

1. Data: 2000-06-27 08:11:55

Temat: zapytanie o przepis na REWELACYJNĄ sałatkę
Od: "Agnieszka" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Ostatnio opętała mnie mania sałatkowa. Wciąż wygrzebuję nowe przepisy, ale
nic dotychczas nie zrobiło na mnie oszałamiającego wrażenia!! Na pewno ktoś
zna przepis na supersmaczną sałatkę, może być troszkę wyszukana ale nie
kazcie mi jednak kupować np.: liczi w sosie z langusty z odrobiną pinii i
grzybkami jakimiśtam.
Dzięki, czekam!

1. Data: 2000-06-27 08:49:31

Temat: Re: zapytanie o przepis na REWELACYJNĄ sałatkę
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> [...]
> zna przepis na supersmaczną sałatkę, może być troszkę wyszukana ale nie
> kazcie mi jednak kupować np.: liczi w sosie z langusty z odrobiną pinii i

A znasz saltke z kukurydzy i tunczyka? A z groszku zielonego, jajka i
pieczarek? A z jablek i cebuli?
Bo nie wiem, czy podawac (sa dosc znane).

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-06-27 08:54:00

Temat: Odp: zapytanie o przepis na REWELACYJNĄ sałatkę
Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka <a...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:flZ55.57726$D...@n...tpnet.pl...

3 papryki w roznych kolorach (czerwona, zielona, pomaranczowa) pokroic w
kostke albo w paseczki, pol puszki kukurydzy, mieso z calego pieczonego
kurczaka w kostke, ser zolty dosc ostry, ale przy tym twardy - w paseczki,
kubek ryzu ugotowany na duzej wodzie. Wszystko razem wymieszac, przyprawic
majonezem, sola, sokiem z cytryny i bialym pieprzem (sporo) - ladne i
smaczne. Pozdrawiam - tez Agnieszka.

1. Data: 2000-06-27 12:28:34

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a) w wiadomości: ...
>Użytkownik Agnieszka <a...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:flZ55.57726$D...@n...tpnet.pl...

Poniewaz moj przepis jes zblizony do nizej podanego dokonam drobnych ciec,
za co, mam nadzieje autorka mnie nie zlinczuje :))

>3 papryki w roznych kolorach (czerwona, zielona, pomaranczowa)

+ dwie-trzy papryki marynowane (osobiscie najbardziej lubie takie w
ksztalcie pomidorkow)

>pokroic w kostke albo w paseczki,
>pol puszki kukurydzy,

pol puszki zielonego groszku,

>mieso z calego pieczonego
>kurczaka w kostke,

kapusta pekinska - listeczki od srodka sa najdelikatniejsze, drobno skroic,

>kubek ryzu ugotowany na duzej wodzie. Wszystko razem wymieszac, przyprawic
>majonezem, sola,

bialym octem winnym,

> bialym pieprzem (sporo) - ladne i
>smaczne. Pozdrawiam - tez Agnieszka.

skrzacik -leniwiec

1. Data: 2000-06-27 13:21:46

Od: laute <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Niedawno podawalam przepis na salatke, ktora mnie zadziwila i stale zadziwia (i
chyba nigdy mi sie nie znudzi):
kawalki kurczaka wedzonego (lub gotowanego), kawalki ananasow, kukurydza,
rodzynki i troche ryzu.
sos:
majonez
sok z ananasow (z puszki)
przyprawa curry
(proporcje to kwestia wyczucia - sugeruje nie wlewac od razu za duzo soku, aby
sos nie byl byt wodnisty).

Dobrze i dlugo schlodzic. Nastepnego dnia - smakuje rewelacyjnie.

gdzie jest ostry?
Antipasto z baklazana
a dlaczego wino traci kolor ????
Schab Pieczony