Pieczywo

1. Data: 2000-06-26 08:34:43

Temat: Pieczywo
Od: "Lilly was here" <:)@com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może polecić pieczywo polecane ewentualnie przez Montignaca -
chodzi o to magiczne z pełnego przemiału itd.
Szukać w sklepach ze zdrową ?
A jeśli tak to gdzie taki jest - w Toruniu ?

--
Lilly was here

1. Data: 2000-06-26 14:04:00

Temat: Re: Pieczywo
Od: "Malgorzatka Zwan" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś może polecić pieczywo polecane ewentualnie przez Montignaca -
> chodzi o to magiczne z pełnego przemiału itd.
> Szukać w sklepach ze zdrową ?

Witaj!
Najlepiej kupuj sobie "pumpernikiel" bo jest wlasnie w tej diecie zalecany,
a co najwazniejsze dostepny prawie w kazdym sklepie i mozna kupic wiecej, bo
ma dlugi okres przydatnosci do spozycia. Ja kupuje w Macro i mam na bardzo
dlugo. Mi akurat smakuje, wiec nie ma problemu.
Acha, trzeba zwrocic uwage na to, zeby nie bylo w skladzie cukru, ja kupuje
taki z domkiem - tam nie ma cukru.
Albo kupuj po prostu ciemny chlebek ale dokladnie jaki nie wiem.
Pozdrawiam,
Gosia

Pinia i Pesto
Prazone migdaly/sezam w skarmelizowanym cukrze
Propozycja nowej grupy
Party dla dzieci
Makłowicz i kasza krakowska?