zarastajace rury kanalizacyjne

1. Data: 2003-05-01 18:17:03

Temat: zarastajace rury kanalizacyjne
Od: "AIM" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi,

zatkal mi sie zlew. Niby prosta sprawa, ale po rozkreceniu syfonu
zdretwialem, bo prawie caly przekroj rury 50 mm jest zarosniety jakims
miekkim GLUTEM! Co to za paskudztwo i czy nie wlezie mi do mieszkania?
Jak to usunac, pewnie jest tez w dalszej czesci kanalizacji, ale tam sa
grubsze rury, ktore tez powoli zarastaja. Kret (NaOH w proszku) nie pomaga.
Pls help!
Aha - kanalizacja konczy sie szambem.

-- AIM Mariusz

1. Data: 2003-05-01 19:46:00

Temat: Odp: zarastajace rury kanalizacyjne
Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AIM <a...@a...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b8ro9q$ago$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> Jak to usunac, pewnie jest tez w dalszej czesci kanalizacji, ale tam sa
> grubsze rury, ktore tez powoli zarastaja. Kret (NaOH w proszku) nie

To sa warstwy mydla, plynow i reszty swinstwa. Takie zageszczone pomyje. U
mnie pomoglo wlanie co jakis czas rozwodnionego domestosa i puszczenie
goracej wody przez parenascie minut. Moze sa jakies bardziej skuteczne
srodki.
Pzdr.

1. Data: 2003-05-01 21:30:09

Temat: Re: zarastajace rury kanalizacyjne
Od: "BERNI" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie wiem czy Cię to zainteresuje ale rozprowadzam środek składający się z
bakterii beztlenowych o nazwie SUPER-SZAMBEX. Jego głównym celem jest
rozkład związków chemicznych i biologicznych w szambach przydomowych, ale
wprowadza się go poprzez ubikację , zlew, wannę umywalkę i powoduje to
przeczyszczenie rur właśnie z tych detergentów osadzonych na rurach
odpływowych.. Cena opakowania wynosi 42 zł, a koszt przesyłki za pobraniem
wynosi 9.50, chyba że wpłaci się najpierw na konto to koszt wynosi 6zł.W
razie pytań możesz także dzwonić 0-600883263.
Pozdrawiam
Bernard

1. Data: 2003-05-01 21:41:08

Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie pomoglo wlanie co jakis czas rozwodnionego domestosa i puszczenie
> goracej wody przez parenascie minut. Moze sa jakies bardziej skuteczne

Jak wyżej. Stosuje metodę czajnik wrzątku pół butelki kreta w granulkach
odczekać trochę i dolewać po trochu wrzątku. W rurach wszystko zaczyna
buzować i dobrze bo odchodzi do czystej rury. Taka operacja raz na pół roku
a domestos lub FLASH częściej i od 14 lat nic nie zapchane. Dodam że od 1,5
roku mam dodatkowo młynek na odpadki i wszelkie obierki, skorupki jajek,
ziemniaki, skisłe zupy i inne zlewki trafiają do zlewu i tylko drobne zatory
na przewężeniach w syfonie na które pomaga większa ilość wody i impulsowe
włączenie młynka. Dodatkowo zmywarka dołączona do rury zlewozmywakowej
przepłukuje syfon kuchenny i od kilku lat odpycham kretem jedynie wannowe
rury( włosy i inne śmieci niekiedy z pralki). UWAGA na kreta i wrzątek bo to
cholernie żrąca mieszanina i może nam się zagotować w syfonie ( wydziela się
dodatkowe ciepło w styku z syfem) a wtedy pryska w górę.
Pozdrowienia Andrzej

1. Data: 2003-05-03 05:47:15

Od: "AIM" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wyżej. Stosuje metodę czajnik wrzątku pół butelki kreta w granulkach
> odczekać trochę i dolewać po trochu wrzątku. W rurach wszystko zaczyna
> buzować i dobrze bo odchodzi do czystej rury....

Na razie pomoglo, dziekuje.
Efekty akustyczne jak nie z tej planety!!!
Na przyszlosc pomysle o tych bakteriach.

-- AIM Mariusz

aranzacja wnetrza
Re. Okazja!!! Biznes . Sprzedam nieruchomosc
rośliny pokojowe
Sosny czarne (sprzedam)
Okazja!!! Biznes . Sprzedam nieruchomosc.