Re: zarastajace rury kanalizacyjne

From: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: zarastajace rury kanalizacyjne
Date: Thu, 1 May 2003 23:41:08 +0200

> Hi,

> pomaga.
> >

> To sa warstwy mydla, plynow i reszty swinstwa. Takie zageszczone pomyje. U
> mnie pomoglo wlanie co jakis czas rozwodnionego domestosa i puszczenie
> goracej wody przez parenascie minut. Moze sa jakies bardziej skuteczne
> srodki.
> Pzdr.

Jak wyżej. Stosuje metodę czajnik wrzątku pół butelki kreta w granulkach
odczekać trochę i dolewać po trochu wrzątku. W rurach wszystko zaczyna
buzować i dobrze bo odchodzi do czystej rury. Taka operacja raz na pół roku
a domestos lub FLASH częściej i od 14 lat nic nie zapchane. Dodam że od 1,5
roku mam dodatkowo młynek na odpadki i wszelkie obierki, skorupki jajek,
ziemniaki, skisłe zupy i inne zlewki trafiają do zlewu i tylko drobne zatory
na przewężeniach w syfonie na które pomaga większa ilość wody i impulsowe
włączenie młynka. Dodatkowo zmywarka dołączona do rury zlewozmywakowej
przepłukuje syfon kuchenny i od kilku lat odpycham kretem jedynie wannowe
rury( włosy i inne śmieci niekiedy z pralki). UWAGA na kreta i wrzątek bo to
cholernie żrąca mieszanina i może nam się zagotować w syfonie ( wydziela się
dodatkowe ciepło w styku z syfem) a wtedy pryska w górę.
Pozdrowienia Andrzej