Re: zaraz sie potnę - problem z podejmowaniem decyzji

Data: 2007-07-19 18:51:15
Temat: Re: zaraz sie potnę - problem z podejmowaniem decyzji
Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
news:f7o9u8$lv9$6@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie opryskuje się w upale, musi spaść temperatura!!! Przynajmniej do 20
> stopni. Poza tym rośliny zbyt nagrzane, mogą źle zareagować na środki do
> oprysku. Z ciekawości zapytam - przeciw czemu chcesz opryskać rośliny?

Ogórki i pomidory - fungi - rano będę pryskał - mączniak - środek Gwarant -
1 dzień karencji. Rano jest chłodno. Mam plecakowy Sano2, ma i opryskiwacz
do Robika, ale gdy zachorowałem nie miał kto zrobic przejść - mróz rozwalił
mi głowicę na pompie - nowa pompa 800zł - ale podobno można znowu kupić
części do starej produkcji.
Mach na pysk MP4 - zwana świńskim ryjem... W upał mógłbym nie wyrobić.