Re: zareczyny:)

Data: 2002-07-07 15:18:57
Temat: Re: zareczyny:)
Od: "Sokrates" <d...@w...pl>

Użytkownik "Beata" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ag9k0k$f5f$1@news.onet.pl...
teraz

> Sokratesie czujesz już się ojcem dlatego tak troszczysz
się o młode
> pokolenie,

Toć od siedmiu lat jestem ojcem:-))) i martwię się, że zbyt
dużo troski w tym całym szczęściu:-((

> ale w "tamtych"czasach też nie było łatwo zarobić,
> czego nie robił mój Jacek, kiedyś wymienił na liście swoje
zawody,
> wiesz uważam że chęci są najważniejsze.

Sielanka to oczywiście nie była, pamiętam. My sie
pobieraliśmy w 91r. i zostać urzędnikiem państwowym nie bylo
jeszcze tak trudno. Chęci są najważniejsze, to oczywiste,
ale uważam, że w pewnym momencie będzie to dla wielu nie
wystarczające. Czasy stają się coraz bardziej okrutne dla
zwykłych ludzi i nie bardzo widzę, żeby mialo być lepiej.
Jak wejdziemy do UE to najlatwiej będzie dawać "d***" przez
kobiety i mężczyzn.
Darek