zarodki, srodki - ale czy ktoś pyta

31. Data: 2008-12-02 13:09:56

Temat: Re: zarodki, srodki - ale czy ktoś pyta
Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>
news:gh3bon$lh6$2@news.onet.pl

> a jeśli jedzie dokonać aborcji?

no tak

gaw

32. Data: 2008-12-02 13:16:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Dec 2008 14:09:00 +0100, tren R napisał(a):

> a czemu interesuje cię MÓJ instynkt samozachowawczy?

Więc pisałeś o SWOIM niezapinaniu pasów? - nie zaznaczyłeś tego.

> po co chcesz żebym przeżył,

Tak juz mają katole :->

> skoro lepiej, żebym wyginął?

Kto powiedział, że lepiej? Ty po prostu wyginiesz i nikt, nawet KK, tego
nie zmieni. KK po prostu godzi się z wolą Boską...

33. Data: 2008-12-02 13:17:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Dec 2008 14:09:49 +0100, tren R napisał(a):

> rozumiem, że twierdzenie "bezpasowcy wyginą" to logicznie udowodniona
> teza a nie kretynizm?

Logicznych tez nie trzeba udowadniać. Są oczywiste dla logicznych.

34. Data: 2008-12-02 13:21:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Dec 2008 14:04:25 +0100, tren R napisał(a):

> a jeśli jedzie dokonać aborcji?

To też, bo może nie dotrzeć na miejsce i umrze w grzechu - a pod drzwiami
Dobrego Wujka Aborta może czeka na nią Opamiętanie.

35. Data: 2008-12-02 13:28:09

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Gru, 13:54, tren R <t...@p...pl> wrote:

> idąc dalej - czy niezapięcie pasów to grzech?
> :)

Swiadome niezapiecie w sytuacji, gdy zapiecie mogloby uratowac zycie,
to grzech (znamiona samobojstwa).
Nieswiadome niezapiecie w sytuacji, gdy zapiecie mogloby uratowac
zycie, to nie grzech. To glupota i bezmyslnosc. Czy bezmyslnosc i
glupota to grzech? Zastanowmy sie...
Swiadome zapiecie natomiast, w sytuacji gdy niezapiecie mogloby
uratowac zycie, to grzech (znamiona samobojstwa).
Z kolei nieswiadome zapiecie w sytuacji, gdy zapiecie ratuje zycie, to
nie grzech. To fart, przez niektorych uznawany jako dotyk Opatrznosci.
Swiadome zapiecie w sytuacji, gdy zapiecie ratuje zycie, to nie
grzech. To rozsadek.

To mowilem ja, Jarzabek ;)

Pozdr.
F.

36. Data: 2008-12-02 13:38:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:
Prawdy wiary-Bóg dal,Bóg odbiera.In witro wyklucza Bóg dal.No,bo jak
zwykle prawdy wazniejsze od czlowiek,to takie u nich typowe ze wydaje
mi sie ze o to chodzi.

37. Data: 2008-12-02 13:52:26

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Więc pisałeś o SWOIM niezapinaniu pasów? - nie zaznaczyłeś tego.

a jaka różnica?

> Tak juz mają katole :->

myśłałem, że "ci, co nie lubią zapinać pasów, sami wyginą. Po co się tym
zajmować" - ale jakoś się nimi zajmujesz jednak.

> Kto powiedział, że lepiej? Ty po prostu wyginiesz i nikt, nawet KK, tego
> nie zmieni. KK po prostu godzi się z wolą Boską...

czyli wszystko jedno czy zapnę czy nie zapnę - jeśli wolą boga jest bym
przeżył.

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

38. Data: 2008-12-02 13:52:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Dec 2008 14:21:59 +0100, Ikselka napisał(a):

> To też, bo może nie dotrzeć na miejsce i umrze w grzechu - a pod drzwiami
> Dobrego Wujka Aborta może czeka na nią Opamiętanie.

...jak na pewną znaną mi panią - która sama mi to opowiedziała, patrząc na
najwiekszą radość swego życia, wspaniałego syna, właśnie planującego ślub w
najbliższe Święta.

39. Data: 2008-12-02 13:53:02

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Logicznych tez nie trzeba udowadniać. Są oczywiste dla logicznych.

no to w tym twoim logicznym kontekście ja tak logiczny nie jestem.

40. Data: 2008-12-02 13:55:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Dec 2008 14:52:26 +0100, tren R napisał(a):

> [...]
> zajmować" - ale jakoś się nimi zajmujesz jednak.

> czyli wszystko jedno czy zapnę czy nie zapnę - jeśli wolą boga jest bym

Jeśli. Ale to właśnie Bóg dał ludziom zdolność oceny prawdopodobieństwa
przeżycia - wiesz, prawdopodobieństwo to taka człowiecza próba zajrzenia
Panu Bogu w karty...

Dla globków od jednego z katolickich śmieci.
dlaczego obozy koncentracyjne?
Zabić, bo nie czuje.
DO BLUZGACZA
CYLNOLEM SE W TVP1...