zarodki, srodki - ale czy ktoś pyta

21. Data: 2008-12-02 12:59:31

Temat: Re: zarodki, srodki - ale czy ktoś pyta
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Dec 2008 13:15:48 +0100, tren R napisał(a):

> dokładnie tak poważnie, jak odpowiedziałeś :)
> skoro - krk upiera się przy zarodkach, bo to sprawa kontrowersyjna, to
> kontrowersyjne jest zapisnanie pasów - więc też by wypadało żeby krk sie
> tym przejął :)

Żenujący poziom ekoKFencji :-)

22. Data: 2008-12-02 13:02:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Dec 2008 13:56:14 +0100, tren R napisał(a):

> co ma tu do rzeczy genetyka?
> skłonność do niezapinania pasów jest dziedziczna?

Tumaństwo jest dziedziczne. I brak instynktu samozachowawczego. Patrz post
o kurach.

23. Data: 2008-12-02 13:04:04

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> "tren R" <t...@p...pl> wrote in message
>
> stracilem watek :)

a bez wątku nie idzie?
:D

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

24. Data: 2008-12-02 13:04:25

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawron pisze:
> tren R<t...@p...pl>
>
> [...]
>
> tak, ale pod warunkiem, że nie zapina ich kobieta w ciąży
> wtedy to nawet śmiertelny

a jeśli jedzie dokonać aborcji?

25. Data: 2008-12-02 13:06:24

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawron pisze:
> tren R<t...@p...pl>
>
> [...]
>
> kto wie? pewnie koreluje z i jest wyrazem czegoś więcej

no, konkret rzucasz

26. Data: 2008-12-02 13:06:59

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> KK jest zbyt RACJONALNĄ instytucją, aby zajmował się czymś, co i tak się
> szybko SAMO załatwi: genetyka, genetyka - to ona załatwi sprawę bez
> ingerencji kogokolwiek, w sposób jak najbardziej naturalny: "bezpasowcy"
> wyginą, jak w ciągu kulkudziesięciu lat wyginęły kury, które umiały tylko
> prosto przed siebie, a nie umiały zygzakiem przed samochodem i z nagła na
> jedną stronę...

to ci co sie abortują nie wyginą? nie czaję

27. Data: 2008-12-02 13:07:47

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Żenujący poziom ekoKFencji :-)

to ma jakiś związek z nebulą?

28. Data: 2008-12-02 13:08:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Dec 2008 14:06:59 +0100, tren R napisał(a):

> to ci co sie abortują nie wyginą? nie czaję

Czaisz. Tylko udajesz głupka.

29. Data: 2008-12-02 13:09:00

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Tumaństwo jest dziedziczne. I brak instynktu samozachowawczego. Patrz post
> o kurach.

a czemu interesuje cię MÓJ instynkt samozachowawczy?
po co chcesz żebym przeżył, skoro lepiej, żebym wyginął?

30. Data: 2008-12-02 13:09:49

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Czaisz. Tylko udajesz głupka.

rozumiem, że twierdzenie "bezpasowcy wyginą" to logicznie udowodniona
teza a nie kretynizm?

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

Dla globków od jednego z katolickich śmieci.
dlaczego obozy koncentracyjne?
Zabić, bo nie czuje.
DO BLUZGACZA
CYLNOLEM SE W TVP1...