Re: zatajenie niepełnosprawności

Data: 2007-02-10 19:12:12
Temat: Re: zatajenie niepełnosprawności
Od: "Sylwi@" <eskape@dziwny_jest_ten_swiat_ o2.pl>

Użytkownik "Jacek Sztajnke" <s...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
news:92es94-rm9.ln1@kaczorek.jackinia.homedns.org...

Dobry wieczor,

> Ciekawa sprawa z tym urlopem wstecz.

Tez bylam zaskoczona. Przeczytalam mnostwo przepisow i nie spotkalam
okreslenia nawet w jaki sposob moze byc ten urlop wykorzystany. Przewaznie
wszyscy stwierdzali, ze jeden raz w calosci 10 dni a mnie zalezalo wybierac
go po 2-3 dni w zaleznosci od potrzeby dojazdow do szpitala. I okazalo sie,
ze to jest jak urlop na zadanie, czyli moge wybrac kiedy potrzebuje i ile
potrzebuje.

> Z Twojego tonu domyślam się, że po powrocie z urlopu nikt
> nie robił Ci żadnych wstrętów.

Poki co nikt wstretow nie robil, cieszyli sie nawet ze wrocilam bo.....
troszeczke popsuli to co ja zrobilam i co ja umiem ;-)
Wyszlam z zalozenia, ze zeby miec jakis punkt przetargowy i utrzymac swoja
prace bede sie starala po prostu byc potrzebna i kompetentna a ze posiadam
orzeczenie o niepelnosprawnosci.... no coz....
Poki co udaje mi sie. Trzeba sie uczyc cale zycie,

> Czy mogłabyś jeszcze dopisać, czy Twój pracodawca to firma prywatna
> czy państwowa, ile pracowników itp.

Moja firma to byla firma panstwowa obecnie spolka S.A.
Duza firma ogolnopolska, podzielona obecnie na sektory.

> Ciekaw jestem, czy ZUS zwraca pracodawcy jakieś pieniądze
> za dodatkowy urlop.

Tego to nie wiem, moje stanowisko w kazdym razie nie jest refundowane i nie
bedzie bo takowych nie ma i nie bedzie. Urlop jest platny dla pracownika tak
jak urlop wypoczynkowy czyli srednia z poprzednich 3 miesiecy. Nie pozbawia
premii ani dodatkow, ktore rowniez sa wyplacane jako srednia.

W supermarketach osoby niedoslyszace moga pracowac nawet przy kasie bo jest
to raczej praca "manualna" ceny odczytuja czytniki, kasuje pieniazki... wiec
rozumiem, ze to sie da. Niestety sprawa ma sie inaczej gdy ma sie do
czynienia z indywidualnymi klientami z ktorych kazdy ma inne pytania na inny
temat. Tak wiec ...... ja mam wiedze a inni ja klientowi przekazuja i w ten
sposob ja egzystuje a przy mnie inni. Jak dlugo tak bedzie .... nie wiem ...
ale mam nadzieje przepracowac jeszcze te x lat do emerytury.

Milego weekendu zycze,

--
do usłyszenia
Sylwi@