zatkane ucho

11. Data: 2006-06-12 12:04:46

Temat: Re: zatkane ucho
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin K." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> daj jej spokój ,przecież kobiety nie mają wyobraźni ;)

moze co niektore... ja tez jestem kobieta;)

> do dziś zatkane ,ale wogóle nie boli, musze chyba kupić tę wodę...

Lepiej zrobisz jesli pojdziesz do laryngologa.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

12. Data: 2006-06-12 13:08:26

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cierpie ostatnio na brak czasu, ale jesli tak woda nie pomoże to pojde :/

Napisz, czy woda podziałała :)

Agnes

13. Data: 2006-06-12 13:09:11

Od: "Marcin K." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> moze co niektore... ja tez jestem kobieta;)

zaliczasz się do mniejszości, które maja ;)

14. Data: 2006-06-12 14:01:14

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin K. napisał(a):

> daj jej spokój ,przecież kobiety nie mają wyobraźni ;)
>
> do dziś zatkane ,ale wogóle nie boli, musze chyba kupić tę wodę...

Kup sobie w aptece "a-cerumen" (poszukaj na google i poczytaj).
Specjalne kropelki do przepychania/czyszczenia uszu. Kosztuje ok. 8 zł.
Kupiłam sobie i nie żałuję.

--
Kaja

15. Data: 2006-06-12 14:03:01

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> Lepiej zrobisz jesli pojdziesz do laryngologa.

A laryngolog mu powie, że nic nie widzi. Uszy czyste. Tak jak mnie za
każdym razem. Nie mam już zaufania do tych konowałów.

Kaja

16. Data: 2006-06-14 14:42:45

Od: "Marcin K." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

po dwudniowym wyżeraniu wodą utlenioną słysze :D

pieknie dziekowac za rade :)
--
Marcin K.

17. Data: 2006-06-14 16:27:34

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin K." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> po dwudniowym wyżeraniu wodą utlenioną słysze :D
>
> pieknie dziekowac za rade :)

To sie cieszyc :D

18. Data: 2006-06-14 16:47:37

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin K. napisał(a):
> otóż mam taki problem,wczoraj położyłem się spać po południu i leżałem
> na lewej stronie, po obudzeniu okazało się że mam zatkane ucho,takie
> uczucie jak sie wody naleje i do dziś nie przechodzi.
> Nic to nie boli tylko jest lekki dyskomfort bo na te ucho nie słysze,
> wiec czy da sie to jakoś przepłukać domowym sposobem, nigdy tego nie
> miałem,ale od jakiegoś czasu mam katar z powodu nieżytu nosa, też troche
> chyba zatok. Jeśli do jutra nie przejdzie to pójde do laryngologa, tylko
> że brak czasu, więc może da się to jakoś samemu naprawić?

Gdy mnie się tak zrobiło poszłam do laryngologa, a ten przepłukał mi
ucho wodą (taką ogromną strzykawą), potem pogmerał mi w nim takim
drucikiem z watką i odzyskałam słuch :)
eMCe

Wodonercze - operacja.
Atlas Anatomii