zatrzymany czas

11. Data: 2003-02-21 08:41:53

Temat: Re: zatrzymany czas
Od: "mm" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Równie dobrze mozna założyć jakieś np. dobroczynne stowarzyszenie lokalne
> na zebrania przychodzić z dzieckiem (nawet u piersi). Dziewczyny, jak się
> będziecie tak ograniczac, to zanudzicie się na smierć!
>
> boniedydy
Tak piszesz jak bys sama zalozyla mase lokalnych stowarzyszen. Przeciez
jedna pisze ze nie ma znajomych
bo sie przeprowadzila a druga jest opuszczona przez znajomych. Swietnie ze
sama mialas ich mase i chcieli cie
odwiedzac, niestety nie zawsze tak jest szkoda ze tak mala masz wyobraznie
ze tylko pojmujesz to co sama
przezylas.Sama wlasnie przeprowadzilam sie do Wawy
i tez mam podobny problem co dziewczyny. Nie mam
samochodu, mieszkam na Tarchominie (nie zauwazylam
zeby sie tu cos dzialo) a podroz z moim 15 mies. dzieckiem w wozku w
komunikacji miejskiej odchorowuje pozniej kilka dni. Nie sadze zeby
dziewczyny specjalnie sie ograniczaly.
mm

12. Data: 2003-02-21 09:45:53

Od: "Kosiulina" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anix" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> oj... szkoda, ze nie 60 km. bo moze okazaloby sie, ze mieszkamy w tej
samej
> ;)
A mogę wiedzieć z kąd jesteś?

13. Data: 2003-02-21 10:16:05

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mm" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zeby sie tu cos dzialo) a podroz z moim 15 mies. dzieckiem w wozku w
> komunikacji miejskiej odchorowuje pozniej kilka dni. Nie sadze zeby

Dla chcącego nic trudnego - zwłaszcza w Warszawie.
Nawet na Tarchominie są kluby osiedlowe, Rada osiedla
w której można podziałać załatwiając przy okazji
sprawy dla mieszkańców (na pewno się ucieszą) itd.
Moja żona to przerabiała gdy wyprowadziliśmy się
z Warszawy do leśniczówki
(jestem leśnikiem). Leśniczówka stała na skraju lasu
i do najbliższej chałupy we wsi
było 2,5km. Ja ginąłem na całe dnie w lesie
a ona z dwójką małych dzieci zostawała sama jak palec.
Ale i tam po jakimś czasie znaleźliśmy sobie i przyjaciół i
zajęcia. Trzeba sobie radzić.

Sławek, który działa w ok. 10 ciał społecznych, stowarzyszeń, fundacji itp.

14. Data: 2003-02-21 10:33:40

Temat: Odp: zatrzymany czas
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławek <f...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b34u47$836$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> zajęcia. Trzeba sobie radzić.
>
> Sławek, który działa w ok. 10 ciał społecznych, stowarzyszeń, fundacji

Otóż to. A ja działałam w trzech stowarzyszeniach, radzie osiedlowej i byłam
wolontariuszką w Polskiej Akcji Humanitarnej (to naprawdę nie musi wymagać
wkładów finansowych, a dla dziewczyny w ciązy, o ile nie musi leżeć, jest
całkowicie dostępne). Mam stamtad masę znajomych. I zaręczam, że nawet
gdybym straciła wszystkich (brrrr), to po pół roku znajdę sobie następnych.
Zaś co do opuszczenia przez znajomych, jesli są na miejscu i przestali
odwiedzać (przypadek Kosiuliny), to zawsze można ich zaprosić (nawet trochę
pomolestować, żeby przyszli). No, chyba że są skłoceni.

boniedydy

15. Data: 2003-02-21 10:38:39

Od: "Anix" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mogę wiedzieć z kąd jesteś?

Male miasteczko zwane Brodnicą :)

16. Data: 2003-02-21 12:43:34

Od: "mm" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla chcącego nic trudnego - zwłaszcza w Warszawie.
> Nawet na Tarchominie są kluby osiedlowe, Rada osiedla
> w której można podziałać załatwiając przy okazji
> sprawy dla mieszkańców (na pewno się ucieszą) itd.
Po pierwszwe nie kazdy lubi tego rodzaju imprezy, moze
ktos sie zle czuje wsrod obcych, itp.
Po drugie nie kazdy mieszka w swoim mieszkaniu,
duzo ludzi wynajmuje (szczegolnie mlode malzenstwa)
czasami bez zameldowania.
mm

17. Data: 2003-02-21 12:55:12

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwszwe nie kazdy lubi tego rodzaju imprezy, moze
> ktos sie zle czuje wsrod obcych, itp.

Każdy za nim go poznamy jest obcy.

> Po drugie nie kazdy mieszka w swoim mieszkaniu,
> duzo ludzi wynajmuje (szczegolnie mlode malzenstwa)
> czasami bez zameldowania.
> mm

Wiem i rozumiem, mimo swojej wypowiedzi Twój problem
ale nikt go poza Toba rozwiązać nie może.
Trzeba się przełamać i znaleźć sobie jakieś towarzystwo
i zajęcie. Zasłanianie się 15m-cznym dzieckiem nic nie da.
A stagnacja w takim maraźmie prowadzi do poważnych
zmian charakteru - sprawdziłem na żonie ;-))).
Postaraj się a na pewno Ci się uda. Zresztą niedługo będziesz
musiała - dziecko pójdzie do przedszkola, szkoły -
tam rady rodziców organizacja imprez, wycieczek itd.
Harcerstwo - kolejne możliwości. Będzie ok.

:-))))

Sławek
uśmiechnięty, jak zwykle

18. Data: 2003-02-21 15:27:19

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mm <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3570p$ad9$...@a...news.tpi.pl...
> Po pierwszwe nie kazdy lubi tego rodzaju imprezy, moze
> ktos sie zle czuje wsrod obcych, itp.

Jeśli nie ma to co lubi, musi polubić to co ma (albo stworzyc sobie coś, co
mu się będzie podobało), inaczej bedzie sfrustrowany. Ale na to już mu nikt
nic nie poradzi.
Poza tym jak wyobrażasz sobie znalezienie nowych znajomych (starych, jak
rozumiem, do siebie nie przeniesiesz), jeżeli nie chcesz się zaprzyjaźnić z
nowymi (obcymi jeszcze) ludźmi?

> Po drugie nie kazdy mieszka w swoim mieszkaniu,
> duzo ludzi wynajmuje (szczegolnie mlode malzenstwa)
> czasami bez zameldowania.
> mm

rzeczywiście w radzie osiedlowej w takim razie nie podziałasz. Ale kluby
osiedlowe pewnie jakieś istnieją i nie wymagają zameldowania.

boniedydy

19. Data: 2003-02-22 12:27:16

Od: ivvi <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kosiulina wrote:
> Od momentu kiedy urodziłam córkę czuję ze moje życie stanęło w miejscu.
> Może znacie jakiś lek na samotność?

Witam,
to co napisalas jest mi znajome, jestem od niedawna (5m-c) mama w
dodatku przeprowadzilam sie z wawy do krakowa i wszyscy moi znajomi tam
zostali... tez czasem mam doly i czuje sie zamknieta w 4 scianach, z tym
ze ja sie pocieszam ze jak moje dziecie bedzie starsze to bede z nia
wszedzie lazila (nosidelko), a narazie dopoki jest szaro buro i ogolnie
nieciekawie, zajelam sie podszlifowaniem znajomosci programow
graficznych, dodam ze sprawia mi to ogromna frajde :) i chociaz nie mam
na to zbyt wiele czasu (tylko kiedy mala spi) to jednak pochlania mnie
to bez reszty i zapominam o calym swiecie, a czas szybciej mija :)
i nie chodzi mi o to zebys zaczela robic dokladnie to co ja ;) poprostu
znajdz sobie cos co lubisz i zajmij sie tym, nie wiem ksiazka, nauka
jezykow itp.
co do znajomych - piszesz na grupe wiec zakladam ze masz dostep do
internetu ;) to tez jest sposob na utrzymanie kontaktu :)
dla mnie najlepszym lekiem na takie "uzalanie" sie nad soba bylo wlasnie
znalezienie sobie zajecia, ktore calkowicie mnie pochlonie :)

pozdrawiam serdecznie
ivvi

Pokochać po raz drugi.
imponowanie w zwiazku