zaworki katowe do co. (zwrotne)

1. Data: 2005-09-14 10:54:53

Temat: zaworki katowe do co. (zwrotne)
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Szukam zaworów kątowych do co, do zainstalowania na przewodzie zwrotnym,
aby grzejnik można było zdjąć bez spuszczania wody w pionie. Trafiłem
tylko na modele z "grzybkiem", na których zaznaczony był strzałką
kierunek przepływu - niestety przeciwny. Sprzedawcy zapewniali mnie, że
nadają się, ale mam wątpliwości. Jak to jest?
Fonon

2. Data: 2005-09-14 13:48:18

Temat: Re: zaworki katowe do co. (zwrotne)
Od: Wwa <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Fonon napisał(a):
> [...]
> kierunek przepływu - niestety przeciwny. Sprzedawcy zapewniali mnie, że
> nadają się, ale mam wątpliwości. Jak to jest?

Nie możesz mieć zainstalowanego na powrocie zaworu odcinającego kątowego
grzybkowego w odwrotnym kierunku. Zamontować się da ale nie powinno się
tego robić z uwagi na konstrukcję specjalnie zaprojektowaną z myślą o
oporach itd. Sprzedawcy nie mieli pojęcia o zaworach.
Wwa

3. Data: 2005-09-14 13:52:09

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wwa wrote:
> Nie możesz mieć zainstalowanego na powrocie zaworu odcinającego kątowego
> grzybkowego w odwrotnym kierunku.

Tak myślałem. Ale co zamiast?
Fonon

4. Data: 2005-09-14 16:05:18

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>Szukam zaworów kątowych do co, do zainstalowania na przewodzie zwrotnym,
>aby grzejnik można było zdjąć bez spuszczania wody w pionie. Trafiłem
>tylko na modele z "grzybkiem", na których zaznaczony był strzałką

to najkrótsza odpowiedź jakiej udzieliłem
http://www.valvex.pl/pl/php/ar_produkty_ser.php?kid1
=4&id=68#zdj

pozdrawiam Piotr

5. Data: 2005-09-15 05:24:36

Od: Milo <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Fonon wrote:
> Tak myślałem. Ale co zamiast?
> Fonon

Nie napisałeś jakie masz grzejniki i sposób podłączenia - rozumiem, że
ze ściany, skoro piszesz o kątowych. Otórz zarówno Kermi jak i Purmo ( i
pewnie wszyscy inni) mają do swoich grzejników specjalne 'zespoły
odcinające', widzę, że valvex też:
http://www.valvex.pl/pl/php/ar_produkty_ser.php?kid1
=4&id=79#zdj

A zawory zwrotne nie nadają się do tego.

pozdrawiam
milo

6. Data: 2005-09-15 10:11:26

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr_boncza wrote:
> to najkrótsza odpowiedź jakiej udzieliłem
> http://www.valvex.pl/pl/php/ar_produkty_ser.php?kid1
=4&id=68#zdj

Dziękuję i pozdrawiam,
Fonon

7. Data: 2005-09-15 10:15:03

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Milo wrote:

> Otórz zarówno Kermi jak i Purmo ( i
> pewnie wszyscy inni) mają do swoich grzejników specjalne 'zespoły
> [...]

Dzięki,
Fonon

Thermomix Vorwerk
Telefon domowy