Thermomix Vorwerk

1. Data: 2005-09-14 10:13:34

Temat: Thermomix Vorwerk
Od: "Zi3lu" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie nad kupnem tego robota kuchennego tylko nie wiem ile on
dokladnie kosztuje.Czy ktos zna cene modelu TM 31,a moze ktos go ma i
napisze czy warto?Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
Lukasz

2. Data: 2005-09-14 11:38:43

Temat: Re: Thermomix Vorwerk
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14.09.2005, o godzinie 12.13.34, na pl.rec.dom, Zi3lu napisał(a):

> Zastanawiam sie nad kupnem tego robota kuchennego tylko nie wiem ile on
> dokladnie kosztuje.Czy ktos zna cene modelu TM 31,

Sądzę, że tutaj będą wiedzieli:
Dział Marketingu Vorwerk Polska
ul. Strzegomska 46 b
53-611 Wrocław
tel. 71/78 07 200
e-mail:m...@v...pl

> a moze ktos go ma i
> napisze czy warto?

Nie wiem, czy warto, bo nie wiem, czy pytasz o stosunek ceny do tego co
można w nim zrobić, czy po prostu o to, co można w nim zrobić. Mam model 21
i jest okej - uważam, że warto (bez uwzględniania ceny). Tyle, że w
prezencie dostałem. Pewnie 3tyś bym nie wydał z własnej kieszeni na taki
mikser.

*Habeck*
- Schutzbach

3. Data: 2005-09-14 11:39:45

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> dokladnie kosztuje.Czy ktos zna cene modelu TM 31,a moze ktos go ma i
> napisze czy warto?Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.

BTW proponuję raczej grupę pl.rec.kuchnia.

*Habeck*
- Schutzbach

4. Data: 2005-09-14 13:00:39

Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zi3lu" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dokladnie kosztuje.Czy ktos zna cene modelu TM 31,a moze ktos go ma i
> napisze czy warto?Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.

stoi toto u mnie, modelu nie znam, jak dla mnie 3tys to ciut za duzo za
tekie cos, no ale to jej kasa. Robi super ciasto do pizzy, adwokata i kilka
smacznych zupek sobie na tym jeszcze ugotowałem jak zostałem sam w domu

5. Data: 2005-09-15 10:44:46

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seba" <b...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tekie cos, no ale to jej kasa. Robi super ciasto do pizzy, adwokata i
> kilka smacznych zupek sobie na tym jeszcze ugotowałem jak zostałem sam w

U mnie Thermomix też służy tylko do robienia ciasta do pizzy, czasami
zupy i czasami adwokata. Nigdy bym za to nie dał takiej kupy szmalu,
gdyby żona się nie uparła. Chociaż muszę tu przyznać, że koleżanki
z pracy ją urobiły, opowiadając jakie to cudo i że życia sobie bez tego
nie wyobrażają. Generalnie jest to produkt dobry jakościowo
i bardzo solidny, ale mniej więcej 4 razy za drogi. Powinien kosztować
nie więcej, niż 1000 PLN.

Witek

Telefon domowy
Wymiana grzejnika w lazience