Re: Thermomix Vorwerk

From: "Witek" <w...@e...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Thermomix Vorwerk
Date: Thu, 15 Sep 2005 12:44:46 +0200

Użytkownik "Seba" <b...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dg96tk$oii$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Zi3lu" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
>>
> stoi toto u mnie, modelu nie znam, jak dla mnie 3tys to ciut za duzo za
> tekie cos, no ale to jej kasa. Robi super ciasto do pizzy, adwokata i
> kilka smacznych zupek sobie na tym jeszcze ugotowałem jak zostałem sam w
> domu

U mnie Thermomix też służy tylko do robienia ciasta do pizzy, czasami
zupy i czasami adwokata. Nigdy bym za to nie dał takiej kupy szmalu,
gdyby żona się nie uparła. Chociaż muszę tu przyznać, że koleżanki
z pracy ją urobiły, opowiadając jakie to cudo i że życia sobie bez tego
nie wyobrażają. Generalnie jest to produkt dobry jakościowo
i bardzo solidny, ale mniej więcej 4 razy za drogi. Powinien kosztować
nie więcej, niż 1000 PLN.

Witek