[zdjęcia] Ogród Botaniczny Kraków

1. Data: 2004-05-05 12:53:52

Temat: [zdjęcia] Ogród Botaniczny Kraków
Od: "Jacek Duma" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem grupa :-)

pod adresem: http://adv.onet.pl/dumaj/zdjecia/ob/
jest troszku zdjęć z ogrodu botanicznego z 2 maja 2004 r.
Miałem chwilkę czasu i byłem w okolicy więc nie odmówiłem sobie tej
przyjemności.

Jacek D.

2. Data: 2004-05-05 20:46:51

Temat: Re: [zdjęcia] Ogród Botaniczny Kraków
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Duma" <d...@o...pl> wrote in message

> pod adresem: http://adv.onet.pl/dumaj/zdjecia/ob/
> jest troszku zdjęć z ogrodu botanicznego z 2 maja 2004 r.

To niewatpliwa przyjemnosc przejsc sie po krakowskim ogrodzie botanicznym :)
Na zdjeciach nie widac jednak zadnej rewelacji :( Widocznie nie dotarles w
odpowiedni rejon ogrodu.
Gdybys nie napisal, ze to ogrod botaniczny, nie domyslilbym sie patrzac na
te zdjecia.
Pod koniec stawki jest Pseudosasa japonica. Nie trudno ja w tym ogrodzie
znalesc, bo rosnie niedaleko od wejscia.

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2004-05-06 14:55:41

Od: "Jacek Duma" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:c7bkql$c5a$6@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> Pod koniec stawki jest Pseudosasa japonica. Nie trudno ja w tym ogrodzie
> znalesc, bo rosnie niedaleko od wejscia.

Moje przebywnie w ogrodzie było nastawione na spacer - a to że uwieczniłem
conieco na aparacie, nie oznacza że z obłędem w oczach miałem latać po
ogrodzie i szukać "okazów". :-) TO co dla kogoś jest pospolite dla drugiej
osoby może być nowinką :-)

Dla Ciebie, zdjęcia nie są wyjatkowe, Ok, ale dla kogoś kto nie miał okazji
być wogóle w ogrodzie botanicznym zdjęcia moga być zachętą do wybrania się.

Co wg. Ciebie jest warte uwagi ? // tak na przyszłość ... to zwrócę i swoją
uwagę w tym kierunku ...

jd

4. Data: 2004-05-07 02:39:47

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> Dla Ciebie, zdjęcia nie są wyjatkowe, Ok, ale dla kogoś kto nie miał
okazji
> być wogóle w ogrodzie botanicznym zdjęcia moga być zachętą do wybrania
się.

Koniecznie wybierz sie tam jeszcze.

> Co wg. Ciebie jest warte uwagi ? // tak na przyszłość ... to zwrócę i
swoją
> uwagę w tym kierunku ...

To co mnie szczegolnie zaciekawilo w tym ogrodzie nie rzuca sie bardzo w
oczy. Glownie sa to drzewa (latwo zauwazyc ale latwo tez pomylic z jakimis
powszednimi gatunkami).
Sa to: brzostownica japonska, magnolia szerokolistna, m. parasolowata i m.
drzewiasta, sumak lakierodajny, dawidia chinska, ewodia koreanska,
orzeszniki i orzechy no i metasekwoja (jedna z najstarszych w Polsce,
wysiana z pierwszej partii nasion, jakie do naszego kraju trafily). Rosna
tam tez inne ciekawe drzewa i krzewy (nie wspominajac o calej masie
pomniejszego "zielska"). Spory okaz paulownii przemarzl okolo polowy lat
90-tych (ubieglego wieku ;) i obecnie jest w stadium odradzania sie.

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: troche zdjec z krakowskiego OB jest na mojej stronie
(www.geocities.com/b_pacula/bpjea02.html) Jakosc tych zdjec nie jest
rewelacyjna w porownaniu z pozniejszymi (w czasie), bo wtedy jeszcze
uzywalem automatu. Wielu roslin nie udalo mi sie wystarczajaco wykadrowac z
gaszczu innych roslin.

5. Data: 2004-05-07 16:33:15

Od: "Jacek Duma" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w