wYSIEW NASION (CFIETY)

1. Data: 2004-05-05 10:41:16

Temat: wYSIEW NASION (CFIETY)
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

A tym roku jestem zdecydowanie robalem zapoznionym (w wysiewie). Czy
sadziecie, ze mam szanse - wysiewajac teraz nasiona - nacieszyc latem
(bo jesien, to swoja droga) oczy jakimis kwiatami? Czy juz po sprawie
tylko gotowe sadzonki moga mnie ocalic?

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2004-05-05 11:18:21

Temat: Re: wYSIEW NASION (CFIETY)
Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> sadziecie, ze mam szanse - wysiewajac teraz nasiona - nacieszyc latem
> (bo jesien, to swoja droga) oczy jakimis kwiatami? Czy juz po sprawie

Oczywiscie, ze tak. W maju sieje sie cala mase kwiatów, np. moje ulubione
nasturcje.

Natalia

3. Data: 2004-05-05 11:20:08

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sadziecie, ze mam szanse - wysiewajac teraz nasiona - nacieszyc latem
> (bo jesien, to swoja droga) oczy jakimis kwiatami? Czy juz po sprawie

Ja zawsze sieje w maju, bo wczesniej zapominam :) I latem mam piekne kwiaty.
Pozdrawiam, Agata

łubin
Winogrona i obornik
Liście róż zwijają się i schną - pomocy