Winogrona i obornik

1. Data: 2004-05-05 09:42:30

Temat: Winogrona i obornik
Od: "zwyczajny" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Mam taki problem zmienialem ogrodzenie
i troche ponizszyly sie winogrona tzn nie ma uszkodzen mechanicznych puscily
liscie ale wiadomo ze to dla nich stres .
Slyszalem ze dobre jest dla nich zrobic taki rowki drenazowe i nalac tam
troche gnojowicy ( mam dostep)
a potem nalac duzo wody ?
Czy to dobry pomysl ?

2. Data: 2004-05-05 10:03:38

Temat: Re: Winogrona i obornik
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> liscie ale wiadomo ze to dla nich stres .
> Slyszalem ze dobre jest dla nich zrobic taki rowki drenazowe i nalac tam

świeży obornik czy gnojowica może popalić korzonki.

Ja jesienią jak już liście opadły w pobliżu zakopałem nieco obornika.

Myślę, że jak nie przesadzisz z ilością, to ok.

Jacek

3. Data: 2004-05-05 10:05:31

Od: "zwyczajny" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ile bys tego dal
wiaderko pół?
oczywiscie potem duzo wody

4. Data: 2004-05-05 12:41:22

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ile bys tego dal
> wiaderko pół?
> oczywiscie potem duzo wody

Ja dałem szpadel obornika w odległości 40-50 cm od krzewu, ale to było
jesienią i przez zimę i deszcze "gówniane soki" się deczko zlasowały i
rozpłynęły po ziemi.

Ja myślę, że stopniowo możesz nieco podlewać, ale ile to niech się ktoś inny
wypowie.

Jacek

5. Data: 2004-05-06 04:15:59

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> świeży obornik czy gnojowica może popalić korzonki.

A nie lepiej i bezpieczniej zmieszać od razu z wodą i dopiero takim
roztworem podlewać?

Pozdrawiam
skryba

6. Data: 2004-05-06 17:17:21

Od: "Siwy" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Obornik jest bardzo dobry dla winorośli. Ja sypałem pół doniczki obornika (5
letni) i na góre ziemia. Winorośl rośnie znakomicie.
Gnojowice musisz koniecznie zmieszać z wodą bo inaczej to spalisz rośline.

--
Pozdrawiam.
http://goslawice.w.interia.pl

UWAGA.
Pisząc na priv. nie dołączaj załączników bo takich maili nie odbieram.

Liście róż zwijają się i schną - pomocy
Szopy pracze ?
Po długiej przerwie trochę zdjęć..
Porzadki w nazwach, czyli moja identyfikacja ;-)
Christina Aguilera caught back stage Naked 4062