łubin

1. Data: 2004-05-05 10:05:19

Temat: łubin
Od: "E. Kabala" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Wam,

Czy orientujecie się może, czy na łubin działają randapy i inne zabijacze
chwastów?

pozdrawiam
Ela Kabala

2. Data: 2004-05-05 10:15:15

Temat: Re: łubin
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E. Kabala" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Cześć Wam,
>
> Czy orientujecie się może, czy na łubin działają randapy i inne zabijacze
> [...]

Randupy dzialają na wszystko co żyje i jest zielone.
> --
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

3. Data: 2004-05-05 10:19:58

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c7ae88$et$1@news.onet.pl E. Kabala <e...@o...pl>
napisał(a):

> Czy orientujecie się może, czy na łubin działają randapy i inne
> zabijacze chwastów?

Hejka. Orientujemy się. Roundap zabija wszystko co zielone -
rosnący łubin też. Inne zabijacze chwastów działają różnie, zależy
jakie to herbicydy, ale przeważnie tak.
Pozdrawiam ogólnie Ja...cki
H.Z.: "Kangur ma łeb do góry, dwie krótkie przednie kończyny, dwie
tylne długie. W worku ma brzuch na małego i długi ogon." :-)

4. Data: 2004-05-05 10:20:43

Od: "E. Kabala" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "E. Kabala" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Randupy dzialają na wszystko co żyje i jest zielone.
> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

a czy jest taka możliwość, żeby posiać łubin, a później na chwasty, które
się pojawią w łubinie rzucić jakiś zabijacz chwastów?
jeśli tak to jaki?

Ela

5. Data: 2004-05-05 10:42:25

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c7af53$6hk$1@news.onet.pl E. Kabala
<e...@o...pl> napisał(a):

> a czy jest taka możliwość, żeby posiać łubin, a później na chwasty,
> które się pojawią w łubinie rzucić jakiś zabijacz chwastów?
> jeśli tak to jaki?

Hejka. Chwasty dwuliścienne zwalczamy przed wschodami łubinu (
Afalon, Linurex, Bladex, Goltix, Stomp, Topogard, Command...) zaś
chwasty jednoliścienne można zwalczać do fazy 2-3 liści łubinu, gdy
chwasty jednoliścienne roczne mają 2-4 liści lub perz właściwy 4-6
liści (Focus, Fusilade, Nabu, Targa...). Ale łubin dobrze daje sobie
radę z chwastami sam. :-)
Pozdrawiam zabójczo Ja...cki
H.Z.: "Matejko namalował "Bitwę pod Grunwaldem" chociaż ani razu jej
nie widział w telewizji." :-)

6. Data: 2004-05-05 10:50:27

Temat: dzięki Ci o Wielki! :-)
Od: "E. Kabala" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-05-05 13:22:31

Temat: Re: dzięki Ci o Wielki! :-)
Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wow :)))))))))

;-)

pozdr
Ania

8. Data: 2004-05-05 21:25:05

Temat: na miniujące liście (było: Re: łubin)
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> writes:

> Pozdrawiam zabójczo Ja...cki

O właśnie, to mi przypomniało: jakaś swołocz miniuje mi liście jednego
klona. Nie, żebym się wściekał o jeden, czy dwa, no, nawet 10 liści,
ale żeby od razu 1/3? Toż one jeszcze dwóch tygodni nie mają, a już
podsychają... Czym wybić zarazę?

Pozdrawiam, leniwie,
Grzesiek
--
Pewien starzec pod wpływem gorąca
Nabył oraz osiodłał zająca;

9. Data: 2004-05-05 21:46:16

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Randupy dzialają na wszystko co żyje i jest zielone.

Procz skrzypu.

Elfir

10. Data: 2004-05-05 23:09:37

Temat: Re: na miniujące liście (było: Re: łubin)
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> klona. Nie, żebym się wściekał o jeden, czy dwa, no, nawet 10 liści,
> ale żeby od razu 1/3? Toż one jeszcze dwóch tygodni nie mają, a już

Fastac 100 EC
Karate Zeon 100 CS
Ambusz 250 EC

Pozdrawia boletus

Winogrona i obornik
Liście róż zwijają się i schną - pomocy
Szopy pracze ?
Po długiej przerwie trochę zdjęć..
Porzadki w nazwach, czyli moja identyfikacja ;-)