Szopy pracze ?

1. Data: 2004-05-04 16:50:35

Temat: Szopy pracze ?
Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałem, że szopy zdobywają szturmem Europę.
Ciekaw jestem czy duże szkody mogą powodować w ogrodzie i domu,
oraz skąd je zdobyć.
pozdr.Alex

2. Data: 2004-05-05 22:20:30

Temat: Re: Szopy pracze ?
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekaw jestem czy duże szkody mogą powodować w ogrodzie i domu,
> oraz skąd je zdobyć.

Mozna kupic w sklepie zoologicznym na zamowienie. (Kosiorowski jest chyba
importerem zwierzat egzotycznych). Ale zanim wogole sie zdecydujesz na
malego, symatycznego szopka warto conieco poczytac na jego temat na
amerykanskich listach dyskusyjnych hodowcow szopow. Akurat w "Wiedzy i
Zyciu" 5/2004 jest artykul o egzotycznych ziwerzakach w domu, gdzie
zacytowano wypowiedz na temat szopa - ogolnie sprowadzala sie do tego, ze
miec szopa to jakbys mial kilkoro czteroletnich dzieci z dzika zadza
poznania wszystkiego co miesi sie w najglebszej szafie i wywlekania na
srodek pokoju.

Elfir

3. Data: 2004-05-06 00:01:52

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> wrote in message
> Słyszałem, że szopy zdobywają szturmem Europę.
> Ciekaw jestem czy duże szkody mogą powodować w ogrodzie i domu,
> oraz skąd je zdobyć.

Szopy to wyjatkowo sympatyczne i inteligentne zwierzeta.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2004-05-06 05:01:39

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

$lcf$...@a...starogard.dialup.inetia.pl...

> Szopy to wyjatkowo sympatyczne i inteligentne zwierzeta.

> [...]

A po co Ci akurat szop?Nie slyszales o takim wynalazku jak Kot?
I przytuli sie i pomruczy,pomoze tez ogrzadki rozgrzebywac .Tylko
aktinidie strasznie gnebi.
Jeszcze taka moja uwaga do zwierzat -trzeba to dobrze przemyslec.
Aby nie bylo to natej zasadzie-panisko kupilo sobie domek to niech cala
wies widzi kto tu mieszka.Jeden moj znajomy zafundowal sobie [czytaj-zonie]
bernardyna .Do malego ogrodka .Zanim kupisz to pomysl jeszcze raz .Mirzan

5. Data: 2004-05-06 08:03:10

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:Qffmc.70190$Vp5.2760@fe2.columbus.rr.com,
Michal Misiurewicz napisał(a):

> Szopy to wyjatkowo sympatyczne i inteligentne zwierzeta.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

I pomogą w praniu
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

6. Data: 2004-05-06 12:58:06

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Zanim kupisz to pomysl jeszcze raz .Mirzan

Szopa sie nie kupuje. To wolne zwierze, przychodzi, kiedy chce.
Potrafi tez przez komin wlezc do kominka (i wylezc z powrotem tez).

Pozdrowienia,
Michal

7. Data: 2004-05-06 15:04:10

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po co Ci akurat szop?Nie slyszales o takim wynalazku jak Kot?

Koty mam dwa i planuję następne. Szop to zwierz, którego wypuściłbym nawet w
najbliższą okolicę z nadzieją, że będzie "dochodzącym" przyjacielem domu.
pozdr.Alex

8. Data: 2004-05-06 18:23:42

Od: Zbigniew Pieciul <M...@S...zeta-media.com> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Kłosiewicz wrote:
> [...]
> najbliższą okolicę z nadzieją, że będzie "dochodzącym" przyjacielem domu.

Szop najchetniej zostanie "dochodzacym przyjacielem" Twojego kubla na
smieci albo kompostu... A jak mu jeszcze zorganizujesz szopowa to w
przyszlym sezonie bedzie Twoj ogrod odwiedzac przynajmniej osemka
"przyjaciol".

Pozdr., Zb.

--
http://MrGrill.pl

9. Data: 2004-05-07 06:49:44

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szop to zwierz, którego wypuściłbym
> nawet w najbliższą okolicę

A ja jak czytam cos takiego to czuje, jak mi sie wlosy podnosza.
Bez pozdrowien - Ewa Sz.

10. Data: 2004-05-07 07:33:36

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak wrote:

> "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> wrote in

> A ja jak czytam cos takiego to czuje, jak mi sie wlosy podnosza.
> Bez pozdrowien - Ewa Sz.

zgadzam sie
wystarczy obejrzec filmy o australii (w kazda niedziele) aby zrozumiec o
co chodzi

Po długiej przerwie trochę zdjęć..
Porzadki w nazwach, czyli moja identyfikacja ;-)
Christina Aguilera caught back stage Naked 4062
Paw-paw
po długim łykendzie