Szopy pracze ?

21. Data: 2004-05-08 06:51:33

Temat: Re: Szopy pracze ?
Od: Too Old w Milanówku <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadejszła wielkopomna chwila i mirzan napisał(a), a ja zmuszony jestem
odpowiedzieć:

pomyśl o borsuku

--
kochany rekinek kolcobrzuchaty- J.Krzysztof Chiliński
Milanówek obok stolicy Państwa Urzędników http://www.muszlowce.prv.pl/

22. Data: 2004-05-08 12:19:59

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in
> PS. Dla wielbiciela szopow polecam adekwatny tekst Hrabala :-)

Ale koło mnie nie ma strumienia, a ja nie naprawiam zegarów..... ;-)

A tak poważnie to ewolucja jest procesem nieustannych zmian, i sądzę,
że taki szop jest przyczynkiem do tego. Migracja zwierząt jest czymś
normalnym
i wydaje mi się, że jeżeli taki zwierz może żyć w naszym środowisku to czemu
nie?
Czy "blade twarze" powinny wynieść się z Afryki albo Ameryki bo kiedyś ich
tam nie było?
pozdr.Alex

23. Data: 2004-05-08 12:44:05

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> [...]
> na drutach,wyzera kotom jedzenie. Ajak zje to jeszcze do miski walnie
> kupke niezlych rozmiarow .Latem sa w niej pestki.Czy to nie jest szop

Szop to zwierze czyste, nie narobilby do miski.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

24. Data: 2004-05-08 13:25:26

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Szop to zwierze czyste, nie narobilby do miski.

> [...]

Ten tajemniczy zwierzatek znow byl.Zryl kawal grzedy ,pokopal
dziury -gornik jaki ?-szukal chyba nornic.Pewnie ja zjadl, bo w dziurze
zostawil to co zwykle.
Mirzan

25. Data: 2004-05-08 14:36:53

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:pC4nc.1680$GL4.1495@fe2.columbus.rr.com,
Michal Misiurewicz napisał(a):
> Szop to zwierze czyste, nie narobilby do miski.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Oj można się z nim naprać
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

26. Data: 2004-05-08 17:40:40

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Irbis
> (Nickname też od obcego zwierza - ale w nasze góry bym nie wypuścił -
> kozice
> mi siee podobają...)

Taki milusinski kotek o przepieknym futerku zostalby zaraz po wypuszczeniu w
gory przerobiony przez zapobiegliwych bacow na piekne okrycie dla zony :)

Elfir

27. Data: 2004-05-08 17:42:22

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> kupke niezlych rozmiarow .Latem sa w niej pestki.Czy to nie jest szop
> albo jaki jenot?Trwa to juz dwa lata ,w droge sobie nie wchodzimy
> zyjemy zgodnie .Mirzan

Stawialabym na jenota.

Elfir

28. Data: 2004-05-08 18:28:10

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c7j660$ar5$1@nemesis.news.tpi.pl,
Elfir napisał(a):

> Stawialabym na jenota.
>
> Elfir

Jeno ta skąd on by się tam wziął ?

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

29. Data: 2004-05-09 12:33:51

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> wrote in
:

> Ale koło mnie nie ma strumienia, a ja nie naprawiam zegarów..... ;-)

Aha, aha :-D

> [...]
> normalnym
> i wydaje mi się, że jeżeli taki zwierz może żyć w naszym środowisku to

Migracja tak, ale w obrebie okreslonych jednostek, nie miedzy
kontynentami.
Zwierz moze zyc w naszym srodowisku, problem polega na tym, ze
najczesciej nasze srodowisko nie moze zyc z takim zwierzem. W efekcie
masz wymieranie rodzimych gatunkow, a w przypadku niektorych szczegolnie
parszywych roslin zanikanie calych biocenoz.
Ewolucja to wyscig, ale takze dogrywanie pewnych mechanizmow
pozwalajacych wspolistniec. Tego sie nie da latwo przeskoczyc..

> Czy "blade twarze" powinny wynieść się z Afryki albo Ameryki bo
> kiedyś ich tam nie było?

No, jakby zapytac rdzennych Amerykanow.. i dodatkowo ocenic, co blade
twarze zrobily i nadal robia ze srodowiskiem, to nie dosc, ze powinny
sie wyniesc, ale ze wstydu w trakcie powrotu do Europy powinny sie
potopic..
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Po długiej przerwie trochę zdjęć..
Porzadki w nazwach, czyli moja identyfikacja ;-)
Christina Aguilera caught back stage Naked 4062
Paw-paw
po długim łykendzie