Mam kłopot z wawrzynkiem

1. Data: 2004-05-05 12:36:34

Temat: Mam kłopot z wawrzynkiem
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie. Martwi mnie wawrzynek główkowaty. Szukałam go wiele lat, aż w
ub. roku trafiłam. Niestety rośnie słabo. Posadziłam go w słońcu. Ziemia
jest gliniasta,kwaśna ale do dołka dołożyłam trochę ziemi kwiatowej z worka
i trochę wapna dolomitowego (czytałam, że lubi nie kwaśną). Ma 5 kiści
kwiatowych, ale maleńkich i w ogóle nie widać nowych przyrostów. Coś robię
źle. Może ma za mokro? A może on tak wolno rośnie?
Kiedyś widziałam piękny krzak na zdjęciu Krzysia Wilka. Inni też pewnie
mają. Poradźcie, jak mu zrobić dobrze ;-)))

Majka

2. Data: 2004-05-05 12:52:39

Temat: RE: Mam kłopot z wawrzynkiem
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Majka
(...)
> [...]
> Kiedyś widziałam piękny krzak na zdjęciu Krzysia Wilka. Inni też pewnie
> mają. Poradźcie, jak mu zrobić dobrze ;-)))

Moje kwitną obecnie, zdjęcie powyżej, pełne słońce, nogi w płożących
iglakach, ziemia kwaśna.
Pozdrawiam, Bogusław

3. Data: 2004-05-05 13:01:23

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Majka napisała:

> [...]
> Kiedyś widziałam piękny krzak na zdjęciu Krzysia Wilka. Inni też pewnie
> mają. Poradźcie, jak mu zrobić dobrze ;-)))
Mamy dwa. Rosną w podobnych warunkach.
Jeden rośnie jak głupi, ma już z metr średnicy, a drugi słabo,
dodatkowo podmarzł poprzedniej zimy. Tak więc recepty niestety nie mam.
Obydwa rosną w słońcu, ten większy na skraju skarpy, prawie na
murku.
Krzysztof

4. Data: 2004-05-05 13:12:17

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEAEOJFMAA.radzimierski@toya.
net.pl...

> Moje kwitną obecnie, zdjęcie powyżej, pełne słońce, nogi w płożących
> iglakach, ziemia kwaśna.

Jeśli używasz słowa "moje" to gdzie reszta? ;)
Wiecej zdjeć poproszę :)

Pozdrawiam
Kaśka

5. Data: 2004-05-05 13:17:35

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> Jeśli używasz słowa "moje" to gdzie reszta? ;)
> Wiecej zdjeć poproszę :)
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Tamte jeszcze w pąkach, w natepnej sesji się pokażą :-)
A co, ten ma mało kwiatów ???
:-) Bogusław

6. Data: 2004-05-05 13:34:28

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEMEOLFMAA.radzimierski@toya.
net.pl...

> Tamte jeszcze w pąkach, w natepnej sesji się pokażą :-)
> A co, ten ma mało kwiatów ???

Dużo ale pospolicie różowy jest, za tydzień u siebie się napatrzę :)) Czekam
na białe i jakieś 'Variegata' też w indexie było :))

Pozdrawiam
Kaśka

7. Data: 2004-05-05 19:48:08

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majka napisał w wiadomości: ...
>No właśnie. Martwi mnie wawrzynek główkowaty. Szukałam go wiele lat, aż w
>ub. roku trafiłam. Niestety rośnie słabo. Posadziłam go w słońcu.

>Majka

Moj kupiony razem z Twoim troche sie rozrosl, bedzie wlasnie kwitl.
I zaczyna kwitnac zolta krzewuszka od Ciebie, slicznie wyglada, nie
sadzilam, ze kwitnie wczesniej od rozowej,
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

8. Data: 2004-05-06 06:27:49

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał

> Moj kupiony razem z Twoim troche sie rozrosl, bedzie wlasnie kwitl.
> I zaczyna kwitnac zolta krzewuszka od Ciebie, slicznie wyglada, nie
> sadzilam, ze kwitnie wczesniej od rozowej,

Cieszę się. A ja sobie nie kupiłam żółtej krzewuszki ;-( Chyba Bogusław
dostał. Jemu na pewno rośnie doskonale, jak wszystko zresztą.
No więc co z tym wawrzynkiem? Widzę, że nie ma jednoznacznych odpowiedzi.
Nawet o kwaśnej glebie piszą, kiedy wszystka literatura podaje, że ma być
wapienna.

Majka

2 zdjęcia
2 zdjęcia ;-)