Re: zdrada-jak budować na nowo?

From: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: zdrada-jak budować na nowo?
Date: 16 Nov 2004 11:56:40 +0100

Eulalka <e...@k...pl> wrote:

> Ja nigdy nie miałam kokonu a tez mi trudno sobie
> radzić z emocjami - wierz mi - to wcale nie zależy
> od "ochronki" :(

Nie moge sie zgodzic. Uwazam, ze ochronka dodatkowo utrudnia pozniejsze relacje
z otoczeniem, które u wrazliwszych osób i tak sa trudniejsze. Nie uczy zlych
wzorców, owszem - ale tez nie pozwala na wyrobienie w sobie reakcji obronnych,
których pozniej trudniej sie nauczyc. To tak jak z nauka jazdy na nartach czy
rowerze. Dziecko uczac sie bedzie mialo siniaki ale nauczy sie jezdzic znacznie
szybciej i znacznie mniej bolesnie niz jesli nauke te rozpoczyna dorosla osoba.
pzdr
agi