Re: zdrada-jak budować na nowo?

From: "Kaja" <z...@a...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: zdrada-jak budować na nowo?
Date: 16 Nov 2004 13:31:27 +0100

Mój mąż ma oprócz już zakończonego romansu,dziecko.ta dziewczyna też pracowała
u niego....i stało się,zakochała sie a teraz obie cierpimy choć każda z innego
powodu.Ona jest sama z dzieckiem/mąż został ze mną ,to nie był przymus dałam
mu prawo wyboru ,powiedziałam że wybaczam mu choć nigdy nie zapomnę jak bardzo
mnie zranił ,ale on musi zadecydować czy chce być ze mną ,ja nie będę go
zmuszać do niczego .Jestem załamana mimo że wiem że będzie ze mną,nadal bardzo
go kocham .Rozmawiałam z Nią.....to ona mi powiedziała dopiero TERAZ choć
dziecko ma 2 lata......i w takiej sytuacji co właściwie powinnam zrobić?
zrobiłam jak widzicie nie awanturowałam się .......nie krzyczałam na nia kiedy
do mnie zadzwoniła.Tak myślę że obie jesteśmy pokrzywdzone,ja zdradzona po10
latach a ona sama z dzieckiem/od początku wiedziała że nie może liczyć na
stały związek/ to jej słowa,powiedziała że zakochała sie,a mąż mówi że był
głupi i w tym wszystkim ja jestem jeszcze ich negocjatorem w sprawie dziecka.
Oona raz chce, a raz niechce aby mąż odwiedzał dziecko.Nigdy nie myślałam,że
przyjdzie mi zająć taką rolę,zdradzona,oszukana i dalej kochająca jak
głupia .Teraz jeszcze "negocjatorka" ICH....ale robię to dla dobra
dziecka,dziecko powinno wiedzieć kto jest jego ojcem i widywać go.Tak sądze
Pozdrawiam wszystkie oszukane i zdradzone przez jedynego mężczyżnę ich życia
Kaja