zdrada-jak budować na nowo?

41. Data: 2004-11-13 12:20:20

Temat: Re: zdrada-jak budować na nowo?
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slav" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cn4fho$76$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Mocne i ... niczym nie uzasadnione słowa. To niby faceci mają monopol na
> zdradę i rozbijanie a rodziny a panie są idealne ??

Tyle odczytałeś z mojej wypowiedzi ?

Gratuluję - potrafisz wyczytać więcej niż zostało napisane.

A ponieważ szkoda mi czasu na rozmowy z manipulantami (a czymże innym, niż
manipulacją, jest dodawanie innych znaczeń do cudzych, prostych słów) - z
mojej strony EOT

Monika

42. Data: 2004-11-13 12:41:33

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom wrote:

> Tyle odczytałeś z mojej wypowiedzi ?

Wiesz, ja też ostatnio odnoszę wrażenie, że ironia kupiła sobie trampki
na gumie i jak lezie, skubana, to w ogóle jej nie słychać...

MSPANC,
Karola

43. Data: 2004-11-13 12:59:39

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina "duszołap" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> napisał
w wiadomości news:cn4vkh$798$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Wiesz, ja też ostatnio odnoszę wrażenie, że ironia kupiła sobie trampki
> na gumie i jak lezie, skubana, to w ogóle jej nie słychać...

Poczekajmy do zimy - będzie szła po śniegu, to będzie skrzypieć ;)

pozdr

Monika

44. Data: 2004-11-13 13:12:04

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ibggraf" <i...@b...pl> napisał w wiadomości

> Swoim postem dodałeś mi trochę optymizmu i wiary, że jednak może się udać.

Udaje się naprawdę dużej ilości ludzi, a z tego co piszesz to co robicie
jest bardzo mądre.

> Wiem, że każdy związek jest inny, ale jeżeli się kocha to warto powalczyć.

Pewnie że warto.

> Zdaję sobie sprawę, że nie będzie to łatwe i przez jakiś czas będą mnie
> dopadały czarne myśli, ale najważniejsze jest to, że chcemy próbować.

Mamy prawo do pomyłek do strachu i do posiadania wad.
Więc moim zdaniem nie warto bać się tego złego któem może przyjść.

> Nawet,
> jeśli się nie uda, to myślę że mimo wszystko nie będę żałowała.

Uda się.

Serdecznie pozdrawiam i życzę szczęścia.

Jacek

45. Data: 2004-11-13 13:12:23

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> manipulacją, jest dodawanie innych znaczeń do cudzych, prostych słów) - z

Wybacz Moniko, manipulacji ci żadnej nie było - tak zrozumiałem Twoją
wypowiedź. Jeśli nieprawidłowo... przepraszam. Generalnie chciałem tchnąć w
wątek troszkę optymizmu - życie naprawdę ma swoje kolory i trzeba czasem je
dostrzec. Czarne myśli i podejrzenia nachodziły mnie przez ponad rok ale
wytrwałem. Nie dałem sobie wmówić, że otacza mnie czerń i ... jestem z tego
dumny. Cała sytuacja nauczyła mnie pokory. Jak zawsze w życiu wina nie
leżała po jednej stronie. Baaardzo ciężko pracuję (co dzień!!) nad tym aby
sytuacja nigdy się nie powtórzyła. Pozdrawiam Cię cieplutko - nie gniewaj
się :-))). Sławek

46. Data: 2004-11-13 13:13:53

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nawet,
> jeśli się nie uda, to myślę że mimo wszystko nie będę żałowała.

Niełatwa droga przed WAMI!!! Trzymam kciuki !!!

Sławek

47. Data: 2004-11-13 13:14:49

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> manipulacją, jest dodawanie innych znaczeń do cudzych, prostych słów) - z

Po co urzywasz inwektyw do kogoś kto napisał co przeżył a w jego poście nie
widać śladu manipulacji.
Takie posty robią z dyskusji na tym jak na innych forach śmietnik.

Co ci dała ta agresja ?

Jacek

48. Data: 2004-11-13 15:14:08

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Po co urzywasz inwektyw do kogoś kto napisał co przeżył a w jego poście
nie
> widać śladu manipulacji.

Jacku, wyłożę łopatologicznie to, czego nie udało się ani Tobie ani Slav'owi
zrozumieć.

Moja wypowiedź nie dotyczyła zdrady jako takiej, tylko zdrady, w której
zdradzającym jest mężczyzna, a zdradzaną - żona. Dałam upust swojemu
rozżaleniu faktem, iż nawet jeśli ktoś nie zna powodów, jakie żona mogłaby
dać mężowi do zdrady, to osoba taka chętnie przyjmuje stanowisko, że nad
poprawą małżeństwa powinna pracować żona (i głównie lub wyłacznie - żona) -
i Ty właśnie jesteś dla mnie przykładem takiej osoby, która zawsze przyjmie
postawę, że kobieta ponosi winę za zdradę. Dodatkowo, co obserwuję w
najbliższym otoczeniu, takie podejście jest "wdrukowywane" samym zdradzanym
kobietom i wygłaszają one takie kwestie jak gouge (nawet jeśli w jej
jednostkowym przypadku przyczyna wygłoszenia tej kwestii jest inna). I to
uważam, że jest nie fair, bo tak jak (zdaniem niektórych, prawda?) mężczyzna
w związku niesatysfakcjonującym ma prawo do oszustwa, kłamstwa i zdrady, tak
moim zdaniem, w tym samym związku kobieta ma prawo do tego by oszusta,
kłamcę i zdradzającego olać ciepłym moczem, bez potrzeby tłumaczenia się
przed sobą czy kimkolwiek, dlaczego nie walczyła.

Jeśli Jacku zauważyłeś w mojej wypowiedzi choć cień stwierdzenia, że faceci
mają monopol na zdradę (jako taką) a kobiety są idealne to wskaż mi go.
Jeśli tego nie zrobisz, a mimo tego pyszczysz, również pod Twoim adresem
użyję inwektywy "manipulant".

Tylko zanim zaczniesz kombinować jakby moją wypowiedź przykroić na potrzeby
Slav'owego stwierdzenia, zauważ, że moja wypowiedź była reakcją na słowa
Hanki, która wyraźnie napisała, że chodzi jej o sytuację gdy wiarołomnik
jest rodzaju męskiego (bo Hanka chyba nie związuje się z kobietami ??),
zatem naciąganie, że pisałam o zdradzie w małżeństwie w ogóle będzie
naciąganiem i .... manipulacją ?

> Takie posty robią z dyskusji na tym jak na innych forach śmietnik.

Rozumiem, Jacku, że do dyskusji o zdradzie podchodzisz bardzo osobiście i
emocjonalnie, ale oszczędź mi kazań co zaśmieca, a co nie fora, OK?

> Co ci dała ta agresja ?

To, że może następnym razem, zanim ktoś sobie powyciąga dowolne wnioski
(podbarwione własnymi doświadczeniami i żalami do płci przeciwnej) z mojej
wypowiedzi, wyrwawszy ją wcześniej z kontekstu, zawaha się chwilę i
oszczędzi sobie kolejnego spotkania z moją agresją.

Monika

49. Data: 2004-11-13 15:15:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> wrote in message

> Nie mi:-)). ale ja w ogóle daleka jestem od chrześcijańskiego "nadstaw
> drugi policzek".:-)

to nie ma nic wspolnego z religia :) ale w tym wzgledzie
tyle wiemy o sobie ile nas sprawdzono.

iwon(k)a

50. Data: 2004-11-13 16:10:24

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slav" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie podejmuję się doradzać w tej sytuacji ale na swoim
> przykładzie mogę pokazać, że warto próbować i można z tego wyjść
> zwycięsko!!! Taki optymistyczny sygnał dla załamanych. Życzę duużo
> samozaparcia w walce o swoje szczęście. Sławek
>
> ps. Dawno tu się nie odzywałem - pozdrawiam wszystkich znajomych

"...zdrada to też dar od Boga..."
Witaj serdecznie, myślę że doskonale udowadniasz słowa piosenki zespołu
"Raz, Dwa, Trzy".

Pozdrawiam
Andrzej

Pieniądze w małżeństwie - czyli ...