ze szpitalnego wypisu mego synka

11. Data: 2003-09-28 07:21:51

Temat: Re: ze szpitalnego wypisu mego synka
Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roma" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
news:bl4f6b$75c$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
badanie
> stopnia rozwoju narzadow wewnetrznych.
> Porod cc w znieczuleniu zo.
> Dzieci na sali porodowej zaintubowane (Apgar 6,6,6 dla kazdego).
> Coreczka zmarla w 13 dobie zycia-mimo lepszyn rokowan- o tym pozniej.
> Rozpoznanie z I wypisu synka:
> wczesniactwo 25 tyg.
> blizniak II
> zespol zaburzen oddychania
> wrodzone ureaplazmatyczne zapalenie pluc
> bakteryjne zapalenie pluc
> dysplazja oskrzelowo- plucna
> posocznica(Staphylococcus epid., Klebsiell pn)

jak czytam takie historie, to od razu chcę mieć dziecko!!
:) (przez większość czasu zarzekam się, że wcale dzieci mieć nie chcę)

tak go je kochała, że mogłabym je tą miłością zamęczyć :)))

wiele zdrowia
życzy Natalia

12. Data: 2003-09-28 07:35:16

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> :) (przez większość czasu zarzekam się, że wcale dzieci mieć nie chcę)
>
> tak go je kochała, że mogłabym je tą miłością zamęczyć :)))

:))
poprawka:
miało być:
tak BYM JE kochała....

Natalia

13. Data: 2003-09-28 07:51:05

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> skrev i meddelandet
> problem jest w tym, ze istotna jest nie tylko swiadomosc lekarzy
> i dobry sprzet ale odwrocenie (wiem, powiem rzecz niezbyt popularna)
> niekorzystnej sytuacji oddalania sie wieku kobiety w ktorym decyduje
> sie na pierwsza ciaze. Dzis kobieta rodzi pierwsze dziecko w wieku
> 25-35 lat i jesli jest to w granicach 25-30 to jest "dobrze". Rodzi
> zwykle dwojke dzieci nie wiecej. Kiedys kobieta rodzila przecietnie
> piecoro dzieci a w wieku 25-30 lat zwykle ostatnie!

Piotrze, a jaka byla przecietna dlugosc zycia tych kobiet?
Oczywiscie, z czysto biologicznego punktu widzenia najlepiej jest, by rodzic
dzieci w mlodym wieku, ale czlowiek to takie zwierze, ktore nie tylko od
biologii jest zalezne, a rowniez od psychiki, ekonomii, siatki
spolecznej.....
Psychicznie niegotowa na potomstwo kobieta nie bedzie miala ani latwej
ciazy, ani latwego produ.......

Ania

14. Data: 2003-09-28 08:41:58

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bl63td$rqp$...@n...onet.pl,
=sve@na= <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com>:
> "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> skrev i meddelandet

> Piotrze, a jaka byla przecietna dlugosc zycia tych kobiet?

Akurat na dlugosc trwania ciazy to wiek rodzacej raczej nie wplywa, zob. np.
Smith 2001:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Re
trieve&db=PubMed&list_uids=11425837&dopt=Abstract

--
Robert

15. Data: 2003-09-28 10:22:57

Od: "Roma" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
To nie zwlekaj- one tez czekaja na dzien w ktorym im pokazesz jak je
kochasz;-'))pozdrawiam
Roma

16. Data: 2003-09-28 10:25:03

Od: "Roma" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "C.Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
am.torun.pl...

> hmmm, coś w tym jest....
> Nie wiem jak jest w tej chwili, ale półtora roku temu, jeszcze w dobie
> kontraktów z kasami chorych, neonatologia w moim szpitalu za prowadzenie
> każdego noworodka - niezależnie czy donoszonego czy "skrajnego"
wcześniaczka
> dostawała 400zł. Gdy weźmie się pod uwagę, że jedna ampułka surfaktantu
> kosztuje ok. 1000zł, to żeczywiście - włos się jeży.....

Wiem, ze 1000- synus musial dostac 3 dawki, coreczka jedna...

> Miejmy nadzieję, że jednak będzie i tutaj....
> Ja w każdym razie zostanę ;))))

Tez tak pomyslalam, pajacyk mowi o Tobie wszystko;-), bede trzymac kciuki za
same sukcesy i radosci w Twojej pracy
Roma

17. Data: 2003-09-28 22:05:37

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 Sep 2003, Roma wrote:

> same sukcesy i radosci w Twojej pracy
> Roma

dzieki, choc nie wiem ( z racji problemow z cytowaniem nie wiem
w sumie komu odpowiadasz) komu te zyczenia sukcesow przesylasz.
Ja chyba nie wyjade, choc przyznam, ze tu w kraju wiele gorzkich
chwil w ciagu tzw. mojej "kariery" mnie spotkalo (oprocz tego
wiele i milych)

Pozdrowienia

Piotr
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

18. Data: 2003-09-29 09:06:57

Temat: Odp: ze szpitalnego wypisu mego synka
Od: "Mariola" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Natalia <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bl626b$p1u$...@n...onet.pl...

> [...]
> :) (przez większość czasu zarzekam się, że wcale dzieci mieć nie chcę)
>
> tak go je kochała, że mogłabym je tą miłością zamęczyć :)))

A u mnie to właśnie odwrotnie. Jak czytam takie historie to mi się jeszcze
bardzie odechciewa mieć dzieci.
Czy takie dziecko ma szanse być zupełnie zdrowym człowiekiem?
Pozdrawiam
Mariola

19. Data: 2003-09-29 16:08:14

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariola" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bardzie odechciewa mieć dzieci.

> Czy takie dziecko ma szanse być zupełnie zdrowym człowiekiem?

dziwnie brzmi to pytanie....
a jeśli nie będzie ZUPEŁNIE zdrowe, to co z tego wynika??
mnie właśnie rozczula u takiego małego człowieczka to że trzeba się nim
opiekować
że jest absolutnie zależny od czyjejś opieki itd
tak, myślę, że się powoli przekonuję do idei niańczenia dzieci

Natalia

20. Data: 2003-09-29 16:52:17

Od: "Tomasz Bandurski" <b...@d...this.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> bardzie odechciewa mieć dzieci.
> Czy takie dziecko ma szanse być zupełnie zdrowym człowiekiem?

Zdziwilabys sie, gdybys dowiedziala sie ilu ludzi niezupelnie zdrowych
znajduje sie w okol nas.
Hint: nie wszystkie choroby widac na pierwszy rzut oka, a wielu nawet na
kolejne.

Jak czytam takie opinie, to ... a zreszta... szkoda pisac.
T.

Zwisanie głową w dół a wysoka krótkowzroczność
co na uodpornienie ?
dzieny bol glowy
narośl na penisie
dziwne objawy po przeziebieniu