zel do mycia twarzy

1. Data: 2002-10-17 20:45:58

Temat: zel do mycia twarzy
Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio kupilam sobie pomaranczowy zel do mycia twarzy firmy Miracuulum.
Mial ponoc relaksowac, oczyszczac i nawilzac... W moim przypadku sie to nie
sprawdzilo, co wiecej ow specyfik bardzo mi wysuszyl twarz i nagle wrocil mi
tradzik!
Takze chcialabym Was prosic drogie grupowiczki o polecenie zelu
oczyszczajacego do twarzy, ktory nawilza cere.

Pozdrawiam,
Julianna

1. Data: 2002-10-18 00:34:34

Temat: Re: zel do mycia twarzy
Od: "Mariusz Bożewicz" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sympatyczna Julianno
Czy nie wydaje Ci sie, ze zapomnialas po prostu o specyfiku, ktory zamyka
pory otwarte przez zel??

Z wyrazami szacunku

Mario

1. Data: 2002-10-18 07:03:20

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Bożewicz" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

Sympatyczny Mariuszu. Nie wiesz, że należy odpowiadać POD cytowanym tekstem,
a nie nad, tak jak Ty to zrobiłeś? ;-) W dodatku, należy zostawić tylko z
cytowanego tekstu to jedynie, do czego odnosi się Twój komentarz.

pozdrawiam cieplutko - misiczka z Wrocławia
zagłosuj na moją stronę -
szczególy tutaj: http://www.misiczka.republika.pl
--
A kiedy twoja miłość jest przyjęta i otwierają się dla ciebie
ramiona - wówczas proś Boga, niechaj ocali tę miłość od zepsucia,

1. Data: 2002-10-18 07:10:32

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julianna wrote:

> [...]
> Takze chcialabym Was prosic drogie grupowiczki o polecenie zelu
> oczyszczajacego do twarzy, ktory nawilza cere.

Bardzo, bardzo polecam żel z serii "Czysta skóra" Garnier.
Nie wysusza i bardzo dobrze oczyszcza skórę.
Uzywam od wakacji i jestem bardzo zadowolona.

Mich'ata

1. Data: 2002-10-18 08:37:56

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Takze chcialabym Was prosic drogie grupowiczki o polecenie zelu
> oczyszczajacego do twarzy, ktory nawilza cere.

Nie wiem, jaka masz skore, ja mam tlusta i stosuje zel z peelingiem Eris
seria Dwudziestka. Stosowalam tez Garnier Pure, ale wysuszal skore wokol
ust. Luszczyla sie potem. Natomiast tego uzywam duzo czesciej niz jest na
nim napisane, a nic a nic mnie nie wysuszyl.
Stosowalam tez Kolastyne serie Anty, ale z tego "peelingowego" jestem
bardziej zadowolona.

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-18 09:10:56

Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Julianna <a...@t...pl> wrote in message news:aon7g2$1hs$1@news.tpi.pl...
> [...]
nie
> sprawdzilo, co wiecej ow specyfik bardzo mi wysuszyl twarz i nagle wrocil

Ja polecam zel do mycia twarzy firmy AA.Stosuje go od dwoch lat, mam
mieszana cere i jest OK.

Pozdrawiam
Goska

1. Data: 2002-10-18 12:05:02

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Bardzo, bardzo polecam żel z serii "Czysta skóra" Garnier.
| Nie wysusza i bardzo dobrze oczyszcza skórę.
| Uzywam od wakacji i jestem bardzo zadowolona.

Noo, jeśli delikatne Miraculum wysuszyło skórę to Garnier może podziałać
jeszcze mocniej. Nie radzę. Poszukaj czegoś do cery wrażliwej, bez peelingu,
bez alkoholu i raczej nie z serii przeciwtrądzikowych, antybakteryjnych.

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-10-18 16:56:14

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Oct 2002 22:45:58 +0200, Julianna <a...@t...pl> wrote:
[...]

pianka Inter Fragrances - nawilzac moze nie nawilza, ale absolutnie nie
wysusza.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-10-18 19:31:18

Od: M...@p...fm (Monika) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bez alkoholu i raczej nie z serii przeciwtrądzikowych, antybakteryjnych.

To moze zel myjacy z serii Pharmaceris do skory alergicznej i
nadwrazliwej? Ja uzywam i jestem bardzo zadowolona, buzia po umyciu
jest ladnie oczyszczona, ale nie sciagnieta ani podrazniona.

Pozdrawiam - Monika

Nie tylko dla bogaczy... pogoda! >>> http://link.interia.pl/f166e

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2002-10-18 21:12:20

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

rany... dzieki za tyle odpowiedzi:)
obawiam sie tylko ze nie starczy mi kasy na wszystkie kosmetyki i bede
musiala sie na cos zdecydowac:(
o! albo bede testowala po kolei:)
Julianna
> [...]
> Takze chcialabym Was prosic drogie grupowiczki o polecenie zelu
> oczyszczajacego do twarzy, ktory nawilza cere.

fryzjer na ursynowie
aparat ortodontyczny przed 30-tką? ;)
wszyscy się spotykają a ja...
coś dla pana