zel do wlosow Herbapolu

1. Data: 2003-07-18 18:50:00

Temat: zel do wlosow Herbapolu
Od: 7z9 <n...@p...usun-to.onet.i-to-tez.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie

czy ktos widzial ten zel gdzies? najlepiej w Wawie :)

uzywalem go, ale 4 lata temu, ostatnio nigdzie go nie namierzylem,
ciekawi mnie czy wogole go jeszcze produkuja... bardzo mi odpowiadal.
byl w takiej calkiem sporej tubce, mozna powiedziec ze byl tez wysoko
wydajny, tubka starczyla mi na prawie 1,5 roku :)
a do tego niesamowicie zmienil mi wlosy - przestaly sie skubane krecic.

--
* n...@p...usun-to.onet.i-to-tez.pl
* can you see my vision?

1. Data: 2003-07-19 11:55:35

Temat: Re: zel do wlosow Herbapolu
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

może napisz do producenta? wszystkie Herbapole maja swoje strony www.

1. Data: 2003-07-19 12:37:54

Od: 7z9 <n...@p...usun-to.onet.i-to-tez.pl> szukaj wiadomości tego autora

justyp (m...@o...pl) nasmarowal(a) niegdys w wiadomo?ci:

> mo?e napisz do producenta? wszystkie Herbapole maja swoje strony www.

dzieki, nie pomyslalem o tym :)

na stronce go niestety nie znalazlem, ale mam nadzieje ze odpowiedza
pozytywnie :)

--
* n...@p...usun-to.onet.i-to-tez.pl
* can you see my vision?

1. Data: 2003-07-24 14:50:04

Od: 7z9 <n...@p...usun-to.onet.i-to-tez.pl> szukaj wiadomości tego autora

7z9 (n...@p...usun-to.onet.i-to-tez.pl) nasmarowal(a) niegdys
w wiadomosci:

> justyp (m...@o...pl) nasmarowal(a) niegdys w wiadomo?ci:

> dzieki, nie pomyslalem o tym :)
>
> na stronce go niestety nie znalazlem, ale mam nadzieje ze
> odpowiedza pozytywnie :)

jesli to kogos interesuje, to zawiadamiam ze Herbapol nie interesuje
sie swoimi klientami, nie raczy odpowiadac na maile, nie ma wiec sensu
takowych pisac. troche dziwna polityka firmy...

--
* n...@p...usun-to.onet.i-to-tez.pl
* can you see my vision?

1. Data: 2003-07-24 14:57:10

Od: Keyop <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <X...@2...75.96.7>, 7z9 pisze:
> [...]
> sie swoimi klientami, nie raczy odpowiadac na maile, nie ma wiec sensu
> takowych pisac. troche dziwna polityka firmy...

Zbytnio mnie to nie zaskakuje, niestety. Herbapol lubimy, ale dziedzictwo
dużego przedsiębiorstwa komunistycznego z niego chyba nigdy nie wyparowało
:(

Radek, pragnący dziwnego, KSG
--
Mniej więcej od strony 24 doskonale już wiadomo, że mordercą okaże się
wredny plastyk o twarzy perfidnego żigolaka. Wiadomo, artyści: najgorszy

[ot] zwrot, reklamacja, pomozcie!
Manicure i henna w Inglocie?????
odchudzanie
solarium