żeliwne "talerze" w kształcie barana w Gdyni, gdzie?

1. Data: 2003-07-14 21:07:03

Temat: żeliwne "talerze" w kształcie barana w Gdyni, gdzie?
Od: "-= Radek =-" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktoś wie gdzie w 3miescie można kupić takie hmm.... żeliwne, czarne
"talerze" w kształcie barana które się podgrzewa i podaje na deseczce do
nich dostosowanej. Podają na nich jedzenie np. w chińskich knajpach, w
meksykańskiej w Gdyni taco faitas (nie wiem jak to się pisze).

Radek

1. Data: 2003-07-14 21:14:10

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

2003-07-14 23:07, osoba przedstawiająca się jako '-= Radek =-',
zachciała zauważyć:
> [...]
> nich dostosowanej. Podają na nich jedzenie np. w chińskich knajpach, w
> meksykańskiej w Gdyni taco faitas (nie wiem jak to się pisze).

Może w tym małym sklepiku z chińszczyzną na Batorego (między Abrahama i
Władysława IV vis a vis prakingu).

Pozdrawiam
R.

1. Data: 2003-07-15 06:26:02

Od: Marcin Luczak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Jul 2003 23:07:03 +0200, "-= Radek =-"
<r...@p...onet.pl> wrote:

>Witam
>
>Czy ktoś wie gdzie w 3miescie można kupić takie hmm.... żeliwne, czarne
>"talerze" w kształcie barana które się podgrzewa i podaje na deseczce do

Czesc
Jakies dwa tygodnie temu widzialem w hurtowni szczepan, Tylko chyba
byly w ksztalcie prosiaka a nie barana. Chyba nie sprzedaja detal -
ale jak masz znajomego z zarejestrowana dzialanoscia to jest wyjscie.
www.szczepan.gda.pl - strona bieda ale przynajmniej dobry opis
dojazdu
pozdr0
marcowy

slimaki ?
Harissa lub sambal - gdzie można kupić w Polsce???
kalarepa
wkupne - kluski z sezamem na zimno
sos hinduski