zembacz

1. Data: 2003-07-24 16:38:43

Temat: zembacz
Od: "jozef" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

kupiłem steki z zębacza co to za ryba?jak ją przyrządzić
za wszelkie sugestie -dzięki,google przewertowałem i nic.

1. Data: 2003-07-24 17:02:19

Temat: Re: zembacz
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jozef" <m...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> kupiłem steki z zębacza co to za ryba?jak ją przyrządzić
> za wszelkie sugestie -dzięki,google przewertowałem i nic.

Polecam najpierw słownik ortograficzny, a potem google:
http://groups.google.com/groups?num=30&hl=pl&ie=UTF-
8&oe=UTF-8&newwind
ow=1&q=z%C4%99bacz+przepis&sa=N&tab=wg&lr=lang_pl

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-07-25 04:39:05

Od: "doder" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam najpierw słownik ortograficzny,

napisał raz z błędem i raz dobrze - więc może "literówka" ?
wiele błędów w
postach było, jest i niestety będzie,
co nie najlepiej świadczy o ...

> a potem google:
> http://groups.google.com/groups?num=30&hl=pl&ie=UTF-
8&oe=UTF-8&newwind
> ow=1&q=z%C4%99bacz+przepis&sa=N&tab=wg&lr=lang_pl

sugeruję sprawdzić link przed "podaniem" - dowiedziałem się tam kilku rzeczy
i to poza tematem,
ale przepis był tylko jeden i to raczej typu ciekawostka
niegodna tej grupy - facet wyraźnie prosi o przepis ...
doder

1. Data: 2003-07-25 09:25:12

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doder" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> facet wyraźnie prosi o przepis ...

I pyta, co to za ryba. Tak więc przydaje się czasem umiejętność
poprawnego korzystania z wyszukiwarek. I to nie tylko z google.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-07-25 09:59:14

Temat: zębacz to rekin
Od: "banan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jozef" <m...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> kupiłem steki z zębacza co to za ryba?jak ją przyrządzić
> za wszelkie sugestie -dzięki,google przewertowałem i nic.

Witam,
Ja zrobilem tak:
Rozmrozilem w lodowce - odlalem wode, steki do naczynia zaroodpornego - na
kazdy maslo, czosnek wycisniety, ostra papryka pasta i posiekana natka
pietruszki
sol. Piekarnik do 250 C rozgarzc i na 10-15 minut, tak zeby sie nie
przypalilo a tylko zarumienilo z wierzchu.
Pzdr. I smacznego.

1. Data: 2003-07-25 10:07:47

Temat: Re: zębacz to rekin
Od: "doder" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

rekin to to nie jest , ale też szpetny
polecam fotkę - http://www.canadatrading.com.pl/zebacz.htm

jest też wzmianka o zębaczu faszerowanym i w boczku
w książce Wydawnictwa Panteon z serii Kuchnia pyszna ... Ryby
autorstwa / pod redakcją Annette Wolter
-> http://www.panteon.com.pl/ryby.php
i tu prośba do grupy: pamiętając o temacie już poruszanym o prawach
autorskich,
byłbym wdzięczny za "notatki" spisane podczas miłej [mam nadzieję] lektury
tego dzieła

doder

1. Data: 2003-07-25 13:26:11

Od: "jozef" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

zobaczyłem,przeczytałem-dzięki "doder" jozef

1. Data: 2003-07-27 20:11:54

Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

jozef wrote:

> kupiłem steki z zębacza co to za ryba?jak ją przyrządzić
> za wszelkie sugestie -dzięki,google przewertowałem i nic.

Ja tez nie wiedzialem jak go przyrzadzic. Rybka dosc tania, ale smaczna,
jesli tylko wiadomo jak sie za nia zabrac ;-)
Wydaje mi sie, ze te przepis z boczkiem bylby bardziej efektowny, gdyby to
byl caly zebacz (tak jest na zdjeciu obok przepisu).
Ja zrobilem steki na grillu. Rozmrozilem, obsypalem ostra przyprawa do
grilla i ogrzewalem z kazdej storny po 2-3 min parokrotnie. Jednoczesniej
polewalem steki mala iloscia oliwy z oliwek. Wyszla naprawde wysmienita!
Polecam serdecznie!

Nik

1. Data: 2003-07-27 21:05:19

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

kupiłam kiedyś stek z zębacza i od razu odradzam ci piec go na patelni, ja tak
zrobiłam i z prawie pół kilograma "stopił" sie do małego dzwonka
karpiopodobnego. niedało sie go podpiec może lepszy byłby w piekarniku? niewiem

1. Data: 2003-07-28 06:38:36

Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

h...@o...pl wrote:

> [...]
> tak zrobiłam i z prawie pół kilograma "stopił" sie do małego dzwonka
> karpiopodobnego. niedało sie go podpiec może lepszy byłby w piekarniku?

Zebacza na patelni tez juz "przerabialem", ale z gruba panierka i w glebokim
tluszczu. Byl znosny. Ale z grila, polewany oliwa jest naprawde smaczny!

Pozdrawiam,

Nik

RE: Wazne!
Bierz kucharkę!