zielone oczy

1. Data: 2005-02-04 21:33:54

Temat: zielone oczy
Od: Agata <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

No czesc, pytanie jest moze troche banalne, ale jaki kolor cieni
najbardziej pasuje do zielonych oczu ?:>

1. Data: 2005-02-04 21:50:56

Temat: Re: zielone oczy
Od: u...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> No czesc, pytanie jest moze troche banalne, ale jaki kolor cieni
> najbardziej pasuje do zielonych oczu ?:>

Witam,
Też mam zielone oczy i najlepiej wyglądają w oprawie brązowo-ślwkowych cieni,
fioletów i "trawiastych" zieleni. Pozdrawiam. Ulya

1. Data: 2005-02-04 21:51:07

Od: "Katarzyna" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

świetnie kontrastują z fioletem,

````````````
Katarzyna
mailto: a...@v...pl

"Kiedy trzymamy się drugiego człowieka,
jesteśmy silni. Kiedy jesteśmy z ludźmi,
nie można nas złamać".

1. Data: 2005-02-04 21:56:17

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No czesc, pytanie jest moze troche banalne, ale jaki kolor cieni
> najbardziej pasuje do zielonych oczu ?:>

podobno fiolet...
ja mam zielone oczka i używam brązów, trochę rózu i ostanio eksperymentuję z
pomarańczowym:)
kroofka

1. Data: 2005-02-04 22:00:58

Od: Agata <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata napisał(a):
> No czesc, pytanie jest moze troche banalne, ale jaki kolor cieni
> najbardziej pasuje do zielonych oczu ?:>
No to nawet nie wiedzialam ;) tez lubie ogolnie kolory kolorowe:> i z
fioletem na pewno cos zadzialam.
Dziekuję.

A jeszcz jak mam gleboko osadzone oczka, to jak najlepiej je malowac?:>

1. Data: 2005-02-04 22:21:01

Od: "tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <n...@m...pl> napisał
> No czesc, pytanie jest moze troche banalne, ale jaki kolor cieni
> najbardziej pasuje do zielonych oczu ?:>

Fioletowe i rozowe. Moja kolezanka ma zielone oczy i w rozowym cieniu
wyglada bosko, swietnie podkresla zielen teczowki :)

1. Data: 2005-02-04 22:23:52

Od: "Zazula" <z...@W...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata wrote:
> No czesc, pytanie jest moze troche banalne, ale jaki kolor cieni
> najbardziej pasuje do zielonych oczu ?:>

Samam mam zielone i maluje w kolorach braz w roznych odcieniach, nawet
zlotych, zielen, fioltet, roz, bordo, czern, srebro, pomarancz. Ale duzo
robi jeszcze kolorystyka ubioru.

Zazula

1. Data: 2005-02-04 22:41:30

Od: Agata <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata napisał(a):
Dobra, dziekuje, na pewno bede kombinowac.

1. Data: 2005-02-04 23:33:21

Temat: Re: niebieskie oczy było zielone oczy
Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

Agata pisze:
> No czesc, pytanie jest moze troche banalne, ale jaki kolor cieni
> najbardziej pasuje do zielonych oczu ?:>

A do niebieskich?
Takich zwykłych niebiesko-niebieskich, o dość intensywnym kolorze?
[typ urody raczej letni, niż wiosenny]

Wstyd (a może i nie ;-) przyznać, ale cieni do oczu używałam sto lat temu,
potem zrezygnowałam głównie z powodu nieumiejętności dobrania odpowiednich
kolorów, ale teraz może bym sobie poeksperymentowała.

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-02-04 23:37:15

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-05 00:33:21 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Nixe* skreślił te oto słowa:

> A do niebieskich?
> Takich zwykłych niebiesko-niebieskich, o dość intensywnym kolorze?
>[typ urody raczej letni, niż wiosenny]

Ja do niebieskich (typ zdecydowanie zimowy) używam głownie fioletów,
lilaków i różów.
I w ostatniej urodzie też polecali właśnie te kolory. I jeszcze skrobnęli,
że te kolory dodatkowo nadają świeży wygląd :]

Z tego co kojarzę jeśteś bardziej blond niż ciemna, więc pewnie jaśniejsze
i łagodniejsze odcienie tych kolorów musiałabyś dobrać.

--
Lia

farbowanie
Kraków - wymiana kosmetyków