zioła przeciw komarom..

1. Data: 2003-07-13 16:35:03

Temat: zioła przeciw komarom..
Od: n...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Kieys na Discovery widzialem program o ziolach w Polsce, pokazywano tam jakas zielona
rosline, która odstrasza komary jak sie nia wysmaruje... czy moze ktos z grupowiczow
zna jej nazwe?? za wszelka pomoc bede niezwykle wdzeczny, mam nader "slodką" krew
dla komarzyc... :)

2. Data: 2003-07-14 20:24:11

Temat: Re: zioła przeciw komarom..
Od: "Adam" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zna
jej nazwe?? za wszelka pomoc bede niezwykle wdzeczny, mam nader "slodką" krew dla

Nasi przodkowie smarowali sie dziegciem ;)

Adas

3. Data: 2003-07-15 01:16:16

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło, że Mon, 14 Jul 2003 22:24:11 +0200 *Adam*
<bev1l0$q7c$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> napisał/a:

> [...]
> komarzyc... :)

> Nasi przodkowie smarowali sie dziegciem ;)

A ja sie raz wysmarowałam (troszeczkę) olejkiem goździkowym (tym do
aromoterapii) i muszki oraz komary trzymały się ode mnie z daleka.W domu
stawiałam spodeczek,albo kominek z paroma kroplami (ach...uwielbiam ten
zapach) w otwartym oknie i komary nawet do loggi się nie zbliżyły.Obecnie
już tego olejku nie mam i szukam po sklepach.
Komary odstrasza także skutecznie ocet.Niestety,ocet ma wg mnie okropnie
nieprzyjemny zapach.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja