Re: Prorok ma konkurencje

1. Data: 2003-07-13 15:23:12

Temat: Re: Prorok ma konkurencje
Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 13 Jul 2003 from pl.regionalne.poznan
message-id= news:berq0e$b0d$1@sunflower.man.poznan.pl :

> Sorry jesli juz bylo, ale chyba nie bylo.
> http://www.milosierdzieboze.com/

Ależ gdzie tam?! To nie jest dla mnie konkurencja!
Oni stanowia sekte od Jezusanismu. Albertanism nie jest sekta od zadnej
innej religii, ale jest calkiem odrebna, nową religia.
Oni stanowia raczej dla katolikow, bo odciagaja im innych miłośników boga
Jahuszuah.

Dla mnie i to i to jest falszywe i nie zajmuje sie bóstwem naturalnym.
Dla mnie jako reprezentanta bóstwa realnego, samo wyrazenie 'miłosierdzie
boże' jest absurdalne i urojone.

Bóstwo Wakan Alo nie ma bowiem serca, wiec nie moze miec 'miłego-serca', a
poza tym serce nie moze byc 'miłe'! To jakis jezusowy absurd. Jezus chyba
myslal, ze w sercu czlowieka jest siedlisko duszy i emocji? Ale to nie
jedyny absurd i falsz pochodzacy od Jezusa, wiec nie ma sie co dziwic.

No ale tamten czlowiek co tworzy Religie Miłosierdzia Bożego jest chyba z
wykształcenia księdzem a ja jestem lekarzem i serce ludzkie mialem w
rekach. Wiem jak jest zbudowane, co w nim jest i jak dziala.

--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html ./contact.html
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39078

2. Data: 2003-07-13 15:26:58

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

Niech ktos zrobi stronke o proroku, taka jak o ekspercie :)
W kazdym razie dla proroka EKSPIERD tygodnia za prace na grupie.

--
Norbert
Minolta S414

3. Data: 2003-07-13 15:42:44

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 13 Jul 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
news:bertpo$g1u$1@atlantis.news.tpi.pl :

> Niech ktos zrobi stronke o proroku, taka jak o ekspercie :)
> W kazdym razie dla proroka EKSPIERD tygodnia za prace na grupie.

cool! :-))

Z dobrymi życzeniami,

4. Data: 2003-07-13 17:11:09

Temat: [OT]
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> cool! :-))
>
> Z dobrymi życzeniami,

Oj, widze drobne postepy.

--
Norbert
#GG: 4441119

5. Data: 2003-07-13 17:41:30

Temat: Re: [OT]
Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 13 Jul 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
news:bes3tu$62r$1@nemesis.news.tpi.pl :

> Oj, widze drobne postepy.

Remisja?

Z dobrymi życzeniami,

6. Data: 2003-07-13 20:13:20

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Remisja?
>
> Z dobrymi życzeniami,

Post w ktorym nie ma nic o Bogu :) O to chodzilo.

--
Norbert
Minolta S414

7. Data: 2003-07-13 20:48:05

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 13 Jul 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
news:beseil$8gd$1@atlantis.news.tpi.pl :

> Post w ktorym nie ma nic o Bogu :) O to chodzilo.

No... czasem tak wyjdzie... przepraszam... ;-)

--

pytanie o apteki
Przebarwienia na twarzy
antykoncepcja