Gorączka, Rozwolnienie?

1. Data: 2003-07-13 15:23:14

Temat: Gorączka, Rozwolnienie?
Od: "Szeląg" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, Czy ktoś wie co może być przyczyną trwającej około 2 dni, niewysokiej
gorączki 37 - 37,6, oraz rozwolnienia, po za tym żadnych innych objawów,
może poza osłabieniem. (mam 20 lat)

Pozdrawiam.
Szeląg.

P.S Może to być spowodowane tym że zacząłem pacować w nocy? pracowałem
jednak dopiero dwa dni, a teraz miałem dwa wolne? i nadal zbytniej poprawy
nie ma.

2. Data: 2003-07-13 17:11:44

Temat: Re: Gorączka, Rozwolnienie?
Od: "Tomasz M." <t...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaj wiecej szczegolow - czestotliwosc oddawania stolca, kolor, uwodnienie,
itp. Co jadles w przeciagu 72 godzin co moglo spowodowac zatrucie?
Temepratura jest wynikiem biegunki - zreszta tym bym sie nie przejmowal w
tej chwili. Sugeruje pomyslec nad zatruciem pokarmowym lub nerwica - zmiana
miejsca pracy, itp.
Wiecej szczegolow!

T.M.

3. Data: 2003-07-13 17:19:45

Od: "Szeląg" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedź, "sraczke" miałem dwa razy bo tylko dwa razy oddawałem
stolec - to znaczy co rano, była brązowa (normalnego koloru) i wyglądało to
jak galareta, czyli nie sama woda ale już nie klocek :-) no jadłem
przerużne rzeczy - głównie mrożona pizza 2x, świeże pomidory, potem mrożone
pierogi pozatym to chyba nic takiego.

4. Data: 2003-07-13 17:26:36

Od: "Tomasz M." <t...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje lekka diete - zadnych mrozonek. Gorzka herbata lub mieta.
Ewentualnie jak nie wytrzymasz to bulke z maslem. Jesli przez dzien lub dwa
nie wystapi biegunka - po takiej diecie to musialaby byc sama woda - to nic
Ci nie jest. Masz inne objawy: bole miesni, bol glowy - ogolnie lekkie
objawy grypowe? Czy biegunka i lekko podwyzszona temp. to wszystko co Cie
niepokoi?

Pozdr.
T.M.

5. Data: 2003-07-13 18:19:56

Od: "Szeląg" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Posteram sie unikać mrożonek, objawów innych chyba nie mam, bule głowy
czasami delikatne ale to zwykle tak mam jak mam gorączke, tylko że ciągle
nie zjeżdza poniżej 37, może jakiś wirus żołądkowy, dzięki za porady!

6. Data: 2003-07-13 18:31:56

Od: "Tomasz M." <t...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy takiej czestotliwosci wyproznien wykluczylbym wszelkie wirusy,
bakterie, itp. Mysle, ze po prostu podrazniles sobie zoladek. Jesli chcesz w
miare szybko pozbyc sie problemu radze nie tylk ostarac sie unikac tego typu
rzeczy, proponuje 24h diete - to jest minimum potrzebne do uspokojenia
przewodu pokarmowego. Mieta przyspiesza znacznie ta procedure. Nie ma sensu
przesadzac z nedznym zarciem - wszystkiego tego bedzie sie w pozniejszym
wieku zalowac majac problemy z dwunastnica, jelitem cienkim , grubym,
zoladkiem.

Zdrowia zycze.

T.M.

7. Data: 2003-07-13 18:57:36

Od: "Szeląg" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oki od teraz tylko cherbatka, suche bułeczki, jogórcik itd, jak pomoże.

Dzięki raz jeszcze

Re: Prorok ma konkurencje
pytanie o apteki
Przebarwienia na twarzy