pieczenie w żołądku po sokach?

21. Data: 2002-01-02 20:50:09

Temat: Re: pieczenie w żoł?dku po sokach?
Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Nov 2001 20:34:29 +0100, "Greta" <g...@s...pl> wrote:

>dziękuję za wszystkie rady
>od pięciu lat nie jemy mięsa, nabiału coraz mniej, toteż nie wrócę do
>codziennego picia mleka, nie mówiąc już o rosole...
>przeszukałam kilka książek i znalazłam sposób na nadkwasotę żąłądka, co
>pewnie niektórych bardzo zdziwi: trzy razy dziennie na pół godziny przed
>posiłkiem pół szklanki soku z kapusty białej
>od jutra zamierzamy stosować
>greta

kiszonej ???!!!!

22. Data: 2002-01-02 23:18:45

Temat: Re: ziolka
Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:g...@4...com..
.
> On Wed, 28 Nov 2001 22:01:53 +0100, "Krystyna" <k...@v...pl>

> co wy kobiety macie takie zamilowanie, do ziol, diety optymalnej,
> wyciagu zkokosow na cere, i plynow do higieny imtymniej z ekstraktem z
> miodu i pszenicy, a do tego ogoorki na twarz i krem z wyciagiem z
> ziaren slonecznika, takich pierdol jest wkazdym pismie kobiecym od
> bolo glowy, na ktoory tez jest co ? oczywiscie napar z szalwi pity 2
> razy dziennie, a surowa marchewka wplywa dobrze na wlosy i paznokcie
Witam
A skad ta liczba mnoga i wniosek ze jestem zwolenniczka diety optymalnej
itd?Fascynujacy sa ludzie ktorzy wlaczaja sie w dyskusje tylko po to zeby
powiedziec cokolwiek.Rozumiem ze teraz dorwales sie do listy i komentujesz
posty sprzed miesiaca ale to jest troche spozniona reakcja.Ale widze ze po
prostu wolno reagujesz wiec chyba dlatego nie zorientowales sie jeszcze ze
moj komentarz byl ironiczny.
Pozdrawiam Karolina

23. Data: 2002-01-04 15:53:12

Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyciagu zkokosow na cere, i plynow do higieny imtymniej z ekstraktem z
> miodu i pszenicy, a do tego ogoorki na twarz i krem z wyciagiem z

... dlatego zyjemy dluzej od was :PP

Pozdrawiam
Basia

24. Data: 2002-01-05 21:29:40

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Jan 2002 16:53:12 +0100, "Basia" <b...@k...net.pl> wrote:

>... dlatego zyjemy dluzej od was :PP

ale mniej przyjemnie :ppp

25. Data: 2002-01-05 21:29:42

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Jan 2002 00:18:45 +0100, "Karolina"
<k...@b...wroc.pl> wrote:

>Witam
>A skad ta liczba mnoga i wniosek ze jestem zwolenniczka diety optymalnej

mialem na myli kobiety w ogoolnosci, zwlaszcza starsze, ale nie tylko,
ze mowilem kobiety to poprostu tak sie mowi, a jesli ty nie jestes
zwolenniczka to jestes raczej pozytywnym wyjatkiem
o tym ze to kobiety swiadczy np. to ze przegladajac pisma kobiece
mozna trafic a to na zbawienne zbawienne wlasciwosci ogorka czy
pomidora, takie bezsensowne roztrzasanie pierdolek, sprawiajace
wrazenie ze wszystko jest takie wspaniale i jedno zdrowsze od drogiego

> [...]
>prostu wolno reagujesz wiec chyba dlatego nie zorientowales sie jeszcze ze

jakbym mial komentowac/ powiedziec cokolwiek do bym sie nie odnosil do
postow sprzed miesiaca, tylko do byle ktorych pierwszych z brzegu

26. Data: 2002-01-05 21:32:07

Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "--6--MARshALL--9--" <6...@i...pl> napisal w wiadomosci

> ale mniej przyjemnie :ppp
a czemuz to?

27. Data: 2002-01-08 08:32:57

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> wrote in

> ale mniej przyjemnie :ppp

Pytaj Tejrezjasza...

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

28. Data: 2002-01-08 23:15:04

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Jan 2002 22:32:07 +0100, "Basia" <b...@k...net.pl> wrote:

>Uzytkownik "--6--MARshALL--9--" <6...@i...pl> napisal w wiadomosci

>a czemuz to?

nie pijecie, nie palicie, ogladacie nudne kolorowe pisemka i jeszcze
nudniejsze brazylijskie seriale itp itd

Co jest z mp.pl ??????
choroby reumatyczne
Co to jest ziewanie?