zlamany IV palec

1. Data: 2003-07-15 10:35:40

Temat: zlamany IV palec
Od: "olga" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

...od nogi, miesiac unieruchomienia, noga w gipsie. Czy mozna w jakis sposob
przyspieszyc zrastanie kosci? Czy jest sens picie wapna? w jakich ilosciach?

pozdrawiam i dziekuje za pomoc

2. Data: 2003-07-15 11:48:38

Temat: Re: zlamany IV palec
Od: "Csirke" <c...@p...wytnij.to.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepiej jeść duuuużo cielęciny, nóżek i na deser - galaretki.

Csirke

3. Data: 2003-07-15 12:36:55

Od: <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Csirke" <c...@p...wytnij.to.onet.pl> napisał w wiadomości
> Lepiej jeść duuuużo cielęciny, nóżek i na deser - galaretki.

Jak najbardziej. To świetnie wpływa na maź stawową.
Także galaretki, i wapń - to jest zawsze potrzebne :-)
Natomiast z własnych obserwacji mogę powiedzieć że ...zrośnie się
kiedy się zrośnie. Nie ma reguły i nie ma sposobów, trzeba poczekać.

Marta

4. Data: 2003-07-15 17:23:48

Od: "olga" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za rady bede probowala, zawsze jest jakas nadzieja
pozdrawiam

Olga

Użytkownik <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Natomiast z własnych obserwacji mogę powiedzieć że ...zrośnie się
> kiedy się zrośnie. Nie ma reguły i nie ma sposobów, trzeba poczekać.

Bol nadbrzusza.
Vilcacora z Peru...Zmora ???
krew w nasieniu
Nauka
[bardzo długie]jak miło spędzić wieczór, izby przyjęć , ostre dyżury