zle gojąca sie rana

1. Data: 2003-10-14 19:12:44

Temat: zle gojąca sie rana
Od: "Marcin" <casecase@(cut_it).poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam od 3 dni ranę, a właściwie otarcie na kolanie. Problem w tym, że dziwnie
się goi. Nie ma strupa, a z otarcia wydobywa się gęsta substancja (ma dość
specyficzny zapach). Substancja wydobywa się czasami dość obficie. Mysle, że
do tego czasu powinien się pojawić strup, ale jest to kolano (skóra się
napręża i rozpręża), więc sam nie wiem.

2. Data: 2003-10-14 19:54:19

Temat: Re: zle gojąca sie rana
Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
że
> do tego czasu powinien się pojawić strup, ale jest to kolano (skóra się

Zdezynfekowałeś ? Wodą utlenioną czy czymś innym?
To gęste to najpewniej jest ropa...

pzdr
LN

3. Data: 2003-10-14 20:05:22

Od: "Marcin" <casecase@(cut_it).poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

L&N lab napisał:

> Zdezynfekowałeś ? Wodą utlenioną czy czymś innym?
> To gęste to najpewniej jest ropa...

zdezymfekowane jakieś 2h po zdarzeniu (tj. po otarciu)

4. Data: 2003-10-14 21:03:13

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak dla mnie, to pewnie wdała się jakas infekcja. dezynfekuj ranę kilka razy
dziennie, np. rywanolem w zelu (łatwo się nakłada). ranę możesz przysuszyć
posypując ją dermatolem.

5. Data: 2003-10-15 13:25:46

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
razy
> dziennie, np. rywanolem w zelu (łatwo się nakłada). ranę możesz przysuszyć

Ale jeśli po kilku dniach będzie się nadal mazać to raczej do lekarza...

pzdr
LN

pseudo tumor-guz zekomy oczodolu
badania genetyczne