zlewozmywak przy zmywarce

11. Data: 2006-08-09 09:55:35

Temat: Re: zlewozmywak przy zmywarce
Od: "JoasiaT" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok
wielkie dzieki za porady
chyba zdecydujemy sie na 1 i 1/2 komory z ociekaczem firmy Franke

pozdrawiam Joasia T

12. Data: 2006-08-09 09:57:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JoasiaT" <a...@w...pl> wrote in message
> ok
> wielkie dzieki za porady
> chyba zdecydujemy sie na 1 i 1/2 komory z ociekaczem firmy Franke

> [...]

Błąd - 2+1/2 potrzeby rosną z czasem, a drogi sprzęt zbyt często nie ulega
wymianie.

13. Data: 2006-08-09 12:40:32

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam z fragranitu. Super się sprawdza, nie widać zacieków.
Niezniszczalny.
agg

14. Data: 2006-08-09 14:03:29

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mamqa wyklikał(a):
> Polecam jednokomorowy (duża komora) + 1/2 z sitkiem/cedzakiem -
> przydaje
> się do mycia owoców i dużym ociekaczem :-)
> Polecam FRANKE. Ja mam taki:

http://www.agd-rtv.net/product_info.php?manufacturer
s_id=19&products_id=7885

Ja mam taki:
http://www.agd-rtv.net/product_info.php?manufacturer
s_id=19&products_id=7912
Zależało mi na zaoszczędzeniu miejsca na blacie i estetyką kuchni otwartej.
Okrągły zlew jest niespodziewanie duży :) Poprzednio mieliśmy 1-komorowy z
60 cm ociekaczem

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
w nowym domku ;-) http://emki.fotosik.pl/albumy/23356.html

15. Data: 2006-08-09 14:17:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Popieram Ani?. Ociekacz bardzo si? przydaje - czy cos wiekszego wysuszyc,
>czy co? brudz?cego opracowa? (np. jaka? ryba, mi?so itd.), czy gor?cy
>garnek/brytfann?/itd. bez stresu odstawi? i inne tego typu akcje. Dla mnie
>dwukomorowy jest zbednikiem zajmuj?cym miejsce (tzn. druga komora zajmuje
>bez sensu kawa?ek blatu), nawet bez zmywarki. Wol? wi?kszy jednokomorowy z
>du?ym ociekaczem.
>
>Bo?enka z Wilna :-)
>s?oneczna miodzio dziewczyna
>Strona grupowa - http://kuchenna.host.sk

Duzy ociekacz - niezbedny!
J a mam 1 1/2 komorowy zlew i takie kocham. I do tego kran z
wyciaganym wezem - tez to kocham. A obok zmywarka ale taka chuda
- chyba 45 cm. Wielkich garnkow przez to unikam, bom leniwa i nie
chce mi sie juz zupelnie niczego zmywac w rekach...
te pol komory dobre jest do oplukiwania resztek jedzenia z
talerzy tec przed wlozeniem do zmywarki.

Pierz
K.T. - starannie opakowana

16. Data: 2006-08-09 14:17:13

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa napisał(a):

> [...]
> Zależało mi na zaoszczędzeniu miejsca na blacie i estetyką kuchni otwartej.
> Okrągły zlew jest niespodziewanie duży :)
ja mam kuchnię też otwartą, a zlew jest zainstalowany w czawce narożnej
i nie zajmuje dużo miejsca :-)
agg

17. Data: 2006-08-09 18:12:37

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

annikka napisał(a):
> niemal wszystko. W zlewie zmywam tylko drewniane deski do krojenia
A ja te drewniane też wkładam do zmywarki - tyle że muszą to być
deski z litego drewna, a nie te z kawałków. Od 10 lat mam taką
jedną niezniszczalną - tylko trochę się powierzchnia zmienia pod
wpływem mycia, ale np. po krojeniu słoninki zmywarka najlepiej ja
umyje, deska jest suchutka i odtłuszczona. No i wszelkie plastikowe
deski, sitka i miski, szklane słoiki na przetwory, butelki po
"Kubusiu" (na podpiwek i sok pomidorowy własnego wyrobu) - czyli to,
czego tygrysy najbardziej NIE LUBIĄ myć :-)

18. Data: 2006-08-09 18:14:48

Od: "JoasiaT" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamqa" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
Polecam z fragranitu. Super się sprawdza, nie widać zacieków.
Niezniszczalny.
agg

my wezmiemy ze stali z faktura lnu

19. Data: 2006-08-09 18:43:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mamqa" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> Polecam z fragranitu. Super się sprawdza, nie widać zacieków.
> [...]

Kobieta 8-( Tylko gładkie!!! Jak później domyjesz i ile to będzie
kosztowało?!!!

20. Data: 2006-08-09 19:36:08

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiem jaki bedzie mi potrzebny biorac pod uwage ze pewnie czasem cos

Zasadniczo przy zmywarce spokojnie wystarczy jednokomorowy, ale jeśli masz
miejsce, fundusze i nic nie stoi na przeszkodzie, to warto kupić 1.5
komorowy.

JW.

pikantne skrzydelka
Ile to jest?
Zmywarka - jaka max długość przewodu?
Jaja w proszku, czyż to nie profanacja ?!
witam + dieta bogatowloknista