zlewozmywak przy zmywarce

21. Data: 2006-08-09 12:11:23

Temat: Re: zlewozmywak przy zmywarce
Od: "Magda Stelmaszek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Strasznie dziwne rzeczy piszecie.

1. Moja zmywarka (Siemens jakiś tam, 60 cm) domywa absolutnie wszystko
- ziemniaki, jajecznicę, naczynia żaroodporne itp. (oczywiście w 70
stopniach) Wiem, że noży i teflonu nie powinno się myć w zmywarce,
ale leniwa jestem. W każdym razie nic im się nie dzieje
szczególnego.
2. W związku z punktem 1 ręcznie myję jedynie plastikową miskę dla
kotów oraz duże blachy do ciasta. Są tej wielkości, że do żadnego
zlewu nie zmieściłyby się swobodnie - ale wyciągana wylewka w
baterii całkowicie załatwia sprawę.
3. Suszarki ani stojącej, ani szafkowej nie mam - uważam ją
całkowicie za zbędną.
4. Zlew 1,5 komory z ociekaczem - w połówce stoi mydło w płynie i
gąbka (płyn do naczyń jest zamontowany w zlewie z specjalnym
podajniku z pompką - swoją drogą super bajer, a niedrogi - jakieś
50-70 złotych, żałuję, że nie zrobiłam od razu drugiego na
mydło). W małej komorze suszy się od czasu do czasu wspomniana
miska.
5. Ociekacz pełni funkcję głównie dekoracyjną, przydaje się od
wielkiego dzwonu. Równie dobrze mogłoby go nie być - ale i spokojnie
obeszłabym się ze zlewem jednokomorowym z ociekaczem (byle nie
okrągłym, bo te są sporo mniejsze).

22. Data: 2006-08-09 15:15:35

Od: "annikka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Stelmaszek" <m...@g...com> napisał w
wiadomości news:1155125483.424597.140240@i3g2000cwc.googlegroup
s.com...
[...]

-------

No chyba aż tak leniwa nie jesteś, skoro blachy zmywasz ręcznie :-P

-------
3. Suszarki ani stojącej, ani szafkowej nie mam - uważam ją
całkowicie za zbędną.
-------

Mam małą, stojącą, kupioną, jak jeszcze zmywarki nie było. Zwykle suszą się
na niej deski, choć właściwie mogłabym je zostawiać na ociekaczu. Ale
przyzwyczaiłam się...

-------
[...]

Dozownik na płyn - tego mi brakuje.

-------
[...]

Mam akurat okrągłą komorę - sprawdza się. No ale ja blach w niej nie zmywam
;-P.

Ania

23. Data: 2006-08-10 08:02:13

Od: "Magda Stelmaszek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

odpowiedzi poniżej

annikka wrote:
> -------
>
> No chyba aż tak leniwa nie jesteś, skoro blachy zmywasz ręcznie :-P

Jestem, jestem, bo używam ich 2 razy w roku - zazwyczaj piekę w
mniejszych foremkach, a te normalnie do zmywarki pcham :D

-----

> Mam małą, stojącą, kupioną, jak jeszcze zmywarki nie było. Zwykle suszą się
> na niej deski, choć właściwie mogłabym je zostawiać na ociekaczu. Ale
> przyzwyczaiłam się...

No to już kwestia gustu - pewnie masz drewniane deski? ja swoje
szczerze mówiąc schowałam na dno szafek, bo nie chciało mi się
ręcznie ich zmywać. Nakupiłam plastikowych w zamian.
Inna sprawa to wielkość rodziny - podejrzewam, że przy dzieciach i
konieczności mycia "na już" butelek, łyżeczek czy innych
akcesoriów ociekacz albo stojąca suszarka może się przydać.

> Dozownik na płyn - tego mi brakuje.

O, to jest proste do domontowania - pod warunkiem, że zmusisz męża,
aby w stojącym zlewie wywiercił dziurę (średnica jakieś 2-3 cm, z
tego, co pamiętam) - ja nawet nie próbuję go do tego przekonywać,
prędzej uda nam się nowe mieszkanie kupić ;)
Cały dozownik to pojemnik (który sobie zwisa pod zlewem) i pompka z
góry.

> Mam akurat okrągłą komorę - sprawdza się. No ale ja blach w niej nie zmywam
> ;-P.

A co robisz z tymi dużymi, "całopiekarnikowymi"? :D

24. Data: 2006-08-10 13:57:30

Od: "annikka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Stelmaszek" <m...@g...com> napisał w
wiadomości news:1155196933.390333.209650@m79g2000cwm.googlegrou
ps.com...

Jestem, jestem, bo używam ich 2 razy w roku - zazwyczaj piekę w
mniejszych foremkach, a te normalnie do zmywarki pcham :D
------

;-)

-----
[...]

Dokładnie: mam drewiane i jedną plastikową. I ta plastikowa jest taka
wygodna, że nie opłaca się jej wkładać do zmywarki - cały czas jest
potrzebna.

------
[...]

Pomyślę nad tym ;>

------
A co robisz z tymi dużymi, "całopiekarnikowymi"? :D
------

Oczywiście myję w zmywarce. Często piekę na blachach bez używania formy (np.
pizzę czy rybę w folii). Zawsze się blacha uciapie, mimo podkładania papieru
do pieczenia. W zmywarce wyjmuję górny kosz i pcham blachy i co tam jeszcze
jest do zmycia. Piorę w 70 st. ;-)

Ania

PS OE nie chce mi ciebie cytować. Ciekawe dlaczego?

25. Data: 2006-08-10 20:49:44

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoasiaT" napisała:

>W nowym domku bedziemy miec zmywarke i zastanawiamy sie jaki zlewozmywak
> bylby odpowiedni : czy jednokomorowy czy tez 1 i 1/2 komory ( i ociekacz -
> nim czy bez niego bo mnie sie wydaje ze raczej bez niego )
> prosze pomozcie
> wiem ze to moze troszke glupie pytanie, ale ja nigdy nie mialam zmywarki i
> nie wiem jaki bedzie mi potrzebny biorac pod uwage ze pewnie czasem cos
> trzeba bedzie umyc w zlwie

Najlepszym rozwiązaniem, do którego się nie mogłem przekonać, ale uległem
żonie i widzę korzyści, jest moim zdaniem zlew Alveus Praktik 40
http://www.alveus.pl/kovinop/index.htm i potem katalog / zlewy / wpuszczane
/ Praktik / Praktik 40
Ma jedną dużą i głęboką komorę, w której z powodzeniem mieści się to, co nie
wlezie do zmywarki. Nawet patelnia 28cm z rączką. Wygoda pierwsza klasa.
Polecam

Przemek

26. Data: 2006-08-11 09:03:50

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

annikka napisał(a):
> PS OE nie chce mi ciebie cytować. Ciekawe dlaczego?

poniewaz annikka ma cos takiego wlaczonego w swoim czytniku
co absolutnie nie jest bledem, ale glupi OE nie potrafi sobie z tym
poradzic, a MS od lat olewa problem (nie tylko ten)

Ja osobiscie jakis tydzien temu przesiadlem sie na Thunderbird'a
z OE wlasnie - rewelacja.. darmowy, konfigurowalny, koloruje cytaty,
ma filtr antyspamowy, duzo wtyczek... wszystko to co OE
ma on tez ma, po polsku... po prostu fajny czytnik

Sierp

27. Data: 2006-08-11 10:15:14

Od: "JoasiaT" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybraliśmy w końcu 1 i 1/2 komory. Zlew z fakturą lnu firmy Franke

pozdrawiam i dziękuje za podpowiedzi

28. Data: 2006-08-11 10:19:26

Od: "JoasiaT" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybraliśmy w końcu 1 i 1/2 komory. Zlew z fakturą lnu firmy Franke
>
> pozdrawiam i dziękuje za podpowiedzi

oczywiście z opiekaczem

29. Data: 2006-08-11 10:28:59

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> [...]Zlew z fakturą lnu firmy Franke
> [...]oczywiście z opiekaczem

Uu, technika kuchenna potężnie ruszyła do przodu od czasów, kiedy wybierałam
AGD...

Pozdrawiam :D
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

30. Data: 2006-08-11 13:03:57

Od: "JoasiaT" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly>
napisał w wiadomości news:ebhm64$e34$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "JoasiaT" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Uu, technika kuchenna potężnie ruszyła do przodu od czasów, kiedy
wybierałam
> AGD...

hahaahha :))
oczywiście miało być z ociekaczem

Blat na narożnik
polaczenie parkietu i terakoty
Zamówiona moc/zabezpieczenia
Ochrona mieszkan w bloku przed zlodziejami
laminat okleina