zloto w pepku

1. Data: 2005-12-13 17:16:05

Temat: zloto w pepku
Od: "Mrs Smith" <S...@H...com> szukaj wiadomości tego autora

Juz dwa miesiace goi sie bez powodzenia przebity pepek, w zwiazku z czym mam
pytanie,; czy zamiana kolczyka na zloty mogla by pomoc czy zaszkodzic?

z gory dziekuje

2. Data: 2005-12-13 17:34:38

Temat: Re: zloto w pepku
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mrs Smith napisał:

> Juz dwa miesiace goi sie bez powodzenia przebity pepek, w zwiazku z czym mam
> pytanie,; czy zamiana kolczyka na zloty mogla by pomoc czy zaszkodzic?
>
> z gory dziekuje

Powinna pomóc, złoto ma właściwości bakteriostatyczne.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2005-12-13 18:12:44

Od: Adam <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrs Smith napisał(a):
> Juz dwa miesiace goi sie bez powodzenia przebity pepek, w zwiazku z czym mam
> pytanie,; czy zamiana kolczyka na zloty mogla by pomoc czy zaszkodzic?
>
> z gory dziekuje

napewno pomoże wyciągnięcie go i zastosowanie jakiejs masci (np.
Tribiotic). no ale skoro sie chce byc modnym, trzeba cierpiec ;)

--
Z domu, na newsy, pisze dla Was

Adam

Pozdrowienia!

4. Data: 2005-12-13 18:30:47

Od: "Mrs Smith" <S...@H...com> szukaj wiadomości tego autora

"Adam" <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> wrote in message

> napewno pomoże wyciągnięcie go i zastosowanie jakiejs masci (np.
> Tribiotic). no ale skoro sie chce byc modnym, trzeba cierpiec ;)

Tribiotic obowiazkowo zalecaja w pierwszym tygodniu po przebiciu, bralam
nawet jakis antybiotyk doustnie, teraz mam przepisany cream Bactroban,
lekarz powiedzial, ze jak to nie pomoze w przeciagu dwoch tygodni, trzeba
bedzie niestety wyjac;-( Zostalo jeszcze coprawda 3 dni, ale ja nie widze
zadnej poprawy, dlatego sie zastanawiam nad zlotem, bo napewno w uchu
pomaga. Nie wiem tylko czy tez w pepku, bo gdzies slyszalam, ze tam sie
zlota nie powinno za dlugo nosic. Jesli chodzi o mode, to nie jest to jedyny
powod, poprostu fajnie to wyglada, jakis "brylancik" zwisajacy nad figami
;-) Bardziej , zebym sama mogla sie tym widokoiem zachwycac, no ewentualnie
malzonek, a nie pokazywac obcym ;-)

5. Data: 2005-12-13 21:17:01

Od: "Marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tribiotic obowiazkowo zalecaja w pierwszym tygodniu po przebiciu,

Witam!
Kosmetyczka, która mi przebijała powiedziala zeby Tribiotic stosowac czesto
przez pierwsze 2 tygodnie (2-3xdziennie nawet). Tak tez stosowalam chociaz
tez bardzo długo mi się goiło. Przemywałam spirytusem, ale lepsza pozniej
okazała sie woda utleniona. Po 2 miesiącach nadal się paprało, zdarzało mi
się po prostu zahaczyć o niego. Po 2,5 miesiącach wyczaiłam moment kiedy
troszkę było lepiej i poprostu zmienilam kolczyk bo kupiłam sobie taki fajny
z wisiorkiem (ze stali chirurgicznej ponoć). I co sie okazało - pręcik był
dłuższy (wystaje 1-2mm) ale zagoiło sie bardzo szybko! 2 tygodnie
wystarczyły. Podejrzewam ze winny był taki kolczyk "na styk", moze zbyt
krotki i ściskał choć tego nie było widać? Może i u Ciebie taki powod?

> lekarz powiedzial, ze jak to nie pomoze w przeciagu dwoch tygodni, trzeba
> bedzie niestety wyjac;-( Zostalo jeszcze coprawda 3 dni, ale ja nie widze
> zadnej poprawy,

Jeśli tak wypowiada się lekarz to moze faktycznie trzeba wyjąć? Ja już tez
mialam takie zamiary ale udało sie go zachowac :)
Co do złota w pepku to nic nie slyszalam..

POwodzenia!
Marta

6. Data: 2005-12-13 21:41:40

Od: "Mrs Smith" <S...@H...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> mialam takie zamiary ale udało sie go zachowac :)
> Co do złota w pepku to nic nie slyszalam..

Dzieki ;-)

Sarna

7. Data: 2005-12-14 01:13:12

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrs Smith" <S...@H...com> napisał w wiadomości
s.net...
> Juz dwa miesiace goi sie bez powodzenia przebity pepek, w zwiazku z
czym mam
> pytanie,; czy zamiana kolczyka na zloty mogla by pomoc czy zaszkodzic?

(takze do ponizszych postow)
sluchaj kosmetyczek ordynujacych tribiotiki, a daleko zajdziesz

--
pozdro
ape

8. Data: 2005-12-14 17:17:05

Od: "Mrs Smith" <S...@H...com> szukaj wiadomości tego autora

"ape" <a...@n...poczta.fm> wrote in message

> (takze do ponizszych postow)
> sluchaj kosmetyczek ordynujacych tribiotiki, a daleko zajdziesz

masz jakies lepsze rady?

pozdr.

9. Data: 2005-12-14 21:58:58

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrs Smith" <S...@H...com> napisał w wiadomości
s.net...

> masz jakies lepsze rady?

lekarz

--
pozdro
ape

10. Data: 2005-12-14 22:42:12

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrs Smith napisał(a):
> Juz dwa miesiace goi sie bez powodzenia przebity pepek, w zwiazku z czym mam
> pytanie,; czy zamiana kolczyka na zloty mogla by pomoc czy zaszkodzic?

a z czego masz teraz włożony???

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

Co to oznacza ??
Co jeść na przyspieszoną odbudowę stawów?
Tomokomputer
Kiedy cukier jest za niski?
Jakie leki po transferze (in vitro) ???