zmarszczki u 25latki

1. Data: 2003-06-25 14:37:58

Temat: zmarszczki u 25latki
Od: "loczek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Przekroczyłam ten próg gdzie skóra rozpoczyna proces starzenia i obserwujac
siebie wydaje mi sie ze pod oczami mam juz dosć głebokie zmarszczki.
Do tej pory nie zwracałam na to uwagi, ale teraz w pewnym wieku....

I w związku z tym co byscie proponowały,
jak zacząć pięlegnować okolice oczu?(tak do 50 zł).
Skórę pod oczami mam wrazliwą i bardzo sucha.
Pozdrawiam
ewelina

1. Data: 2003-06-25 14:42:51

Temat: Re: zmarszczki u 25latki
Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I w związku z tym co byscie proponowały,
> jak zacząć pięlegnować okolice oczu?(tak do 50 zł).
> Skórę pod oczami mam wrazliwą i bardzo sucha.

Polecma krem Avon gleboko nawilzajacy pod oczy. Jak dla mnie jest swietny.
Slicznie nawilza i lekko napina skore.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-06-25 15:17:01

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>I w związku z tym co byscie proponowały,
>jak zacząć pięlegnować okolice oczu?(tak do 50 zł).
>Skórę pod oczami mam wrazliwą i bardzo sucha.

Ja mialam Avon retroactive i sie dobrze sprawdzil. Nie wiem jednak, jak zachowa
sie przy cerze wrazliwej, wiec najpierw popros konsultantke o probke.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-06-25 15:38:30

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
> Ja mialam Avon retroactive i sie dobrze sprawdzil. Nie wiem jednak, jak
zachowa
> sie przy cerze wrazliwej, wiec najpierw popros konsultantke o probke.
> Dunia

Jesli sie nie myle, to Anew Retroactive z Avon'u jest dopiero po 30-tce...

Bozenka :-)

1. Data: 2003-06-25 15:59:53

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli sie nie myle, to Anew Retroactive z Avon'u jest dopiero po 30-tce...
>
> Bozenka :-)

Witam

Mylisz sie. W katalogu jak "byk" jest napisane: "Od 25 roku zycia",
sprawdzialm.

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-06-25 17:25:05

Od: "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "loczek" <l...@p...onet.pl> napisała

> jak zacząć pięlegnować okolice oczu?(tak do 50 zł).
> Skórę pod oczami mam wrazliwą i bardzo sucha.

Ja uzywam Zel-krem pod oczy Eris forte 25+ i bardzo sobie chwale. Polecam

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2003-06-26 12:30:01

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości
> Mylisz sie. W katalogu jak "byk" jest napisane: "Od 25 roku zycia",
> sprawdzialm.
> Pozdrawiam
> Tysia

Ok. Przyznaje, ze masz racje.
Pogmatwalo mi sie to z tym Retroactive do twarzy :-)

Bozenka :-)

1. Data: 2003-06-26 13:06:35

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ok. Przyznaje, ze masz racje.
> Pogmatwalo mi sie to z tym Retroactive do twarzy :-)
>
> Bozenka :-)

:))))
Nic nie szkodzi, pomylic sie moze kazdy. Oby zawsze byly tylko takie
pomylki:)))

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-06-26 13:26:03

Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

30-tce...

a ja dowiedzialam sie raz od kosmetyczki, ze tak naprawde uzywanie
kosmetykow okreslanych jako "od x lat" nie powinno zalezec od wieku, ale od
stanu skory. Czy zgodzicie sie z tym pogladem? bo ja mam mieszane
uczucia...

Rybka

1. Data: 2003-06-26 13:34:03

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>kosmetykow okreslanych jako "od x lat" nie powinno zalezec od wieku, ale od
>stanu skory. Czy zgodzicie sie z tym pogladem? bo ja mam mieszane

ja bym sie zgodzila. IMO skora mieszkanki duzego miasta, osoby, ktora pracuje w

omieszczeniach z dymem papierosowym, duzo przebywajacej 'na sloncu' itp. etc.

(wiele czynnikow mozna by wymieniac) jest prawdopodobnie bardziej narazona na
starzenie sie. Wtedy istotnym jest odpowiednio wczesne uzywanie preparatow

egenerujacych. Te 'magiczne' granice sa IMO jedynie orientacyjne, ja zwykle o

porade pytam kosmetyczke albo tutaj na grupie.
IMHO dobry krem regenerujacy na noc nie zaszkodzi, ostrozniej moze z kremami
typowo liftingujacymi. A nawilzac trzeba w kazdym wieku :)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Yves Rocher - co polecacie, a co nie?