Re: zmiana osobowości

From: <z...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: zmiana osobowości
Date: 11 Feb 2002 15:36:12 +0100

> szoku psychicznego i jak. Zapraszam do dyskusji, jestem otwarty na każdą
> radę i nawet najbardziej radykalne punkty widzenia. Przepraszam za tak długi
> post, ale starałem się podać jak najwięcej szczegółów.
> Pozdrawiam Kamil
> k...@w...pl
>
> Witam
Moim skromnym zdaniem sprawa nie jest wcale nietypowa
bo jak ktos kiedys powiedzial "...dzieje sie wiele dziwnych rzeczy ale
do domu wariatow trafiamy za peknieta u buta sznurowke gdy akurat
sie spieszymy...". Jest to na pewno nowa sytuacja z ktora twoj umysl
musi sobie zaczac radzic ale wcale nie jest powiedziane ze tak juz zostanie
chyba ze podoba Ci sie to lub do tego dopuscisz przez "nicnierobienie" tzn.
jesli chcesz to zmienic i po czesci kontrolowac proponuje poswiecac
kilkadziesiat minut w spokoju i ciszy (moze na powietrzu) i wejsc tam gleboko
do siebie i dowiedziec sie jak naprawde sie z tym czujesz jesli zle to sprobuj
za pomoca swiadomosci to zmienic. Efekt na pewno wystapi w mniejszym
lub wiekszym stopniu, predzej czy pozniej.
Pamietaj ze jesli jestes swiadom tego ze cos jest nie tak ze cos sie kloci
z twoim wewnetrznym "Ja" to juz jest duzy krok aby moc to zmienic.
Pozdraiam
Zulu